Stiprinant savitą miesto įvaizdį ir didinant jo estetinę kokybę, daug dėmesio bus skiriama „miesto vartams“, t.y. pagrindinių patekimo į Vilnių gatvių zonoms, miesto riboženkliams, keleivių terminalams. Čia pirmenybė bus teikiama reklamai su informacija apie Vilnių.

Taip pat bus siekiama išsaugoti Vilniaus miesto istorinio centro savitumą, mažinti IVR poveikį vertingiausioms miesto panoramoms, pagerinti miesto reprezentacinių trasų kokybę, riboti IVR įrengimą prie viešųjų erdvių, išsaugoti nekilnojamojo kultūros paveldo ir kitų vertingų architektūros objektų įvaizdį ir vertę bei vertingą gamtovaizdį. Kad būtų aiškios reklamos projektavimo sąlygos, miestas sąlygiškai suskirstytas į 4 zonas.

Be to, naujuoju reklamos planu bus siekiama užtikrinti eismo saugumą ir patogumą gyventojams. Išorinė vaizdinė reklama bus draudžiama transporto eismui skirtose teritorijose (gatvių važiuojamojoje dalyje, viduriniosiose, šoninėse skiriamosiose juostose, dviračių takuose ir nustatytoje erdvėje virš jų), siauresniuose nei 2 m šaligatviuose, sankryžų matomumo zonose, arčiau nei 30 m nuo greito eismo gatvių važiuojamosios dalies. Laikinai reklama bus ribojama prie esamų didelio avaringumo gatvių ruožų ir sankryžų, kol nebus atlikta jų rekonstrukcija ir/ar pagerintos eismo saugumo sąlygos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją