Anot asociacijos vadovės, nelegalių reklamos įrenginių skaičius didžiausiuose šalies miestuose gali siekti keliasdešimt tūkstančių vienetų, o nelegalios reklamos rinka – iki kelių šimtų tūkstančių litų. „Nors nelegali reklama jau seniai pripažįstama netoleruotinu reiškiniu, tačiau iki šiol kova su ja nebuvo aktyvi. Sulaukus didžiųjų miestų savivaldybių pritarimo, galima imtis iniciatyvių veiksmų kuriant „švarią" lauko reklamos rinką“, - sako ji.
Šio projekto metu, savivaldybių įgalioti atstovai yra įpareigoti užtikrinti aktyvią lauko reklamos kontrolę, bausti nelegalios reklamos teikėjus, imtis kardinalių „švarinimo" veiksmų - prireikus, demontuoti nelegaliai įrengtus lauko reklamos statinius ar įrenginius. Apie nelegalią lauko reklamą bus kviečiami informuoti ir patys gyventojai, tiek savivaldybes, tiek asociaciją, kurios bendradarbiaudamos mažins nelegalių reklaminių stendų kiekius miestuose. Kovai prieš nelegalią reklamą pradedama speciali informacinė kampanija, kurios sklaidą užtikrins patys asociacijos nariai.
Šiuo metu LRA priklauso trys šalies lauko reklamos bendrovės: UAB „JCDecaux Lietuva", UAB „Actual City Media" ir UAB „ETN Baltic". Anot LRA vadovės, legali lauko reklama ne tik papildo miestų biudžetus, bet ir skleidžiama šiuolaikiškose priemonėse, padeda kurti tvarkingų ir modernių miestų įvaizdį, tad šiuo projektu siekiama atkreipti ir lauko reklamos užsakovų dėmesį, skatinti juos rinktis modernesnius, miestų įvaizdį gerinančius komunikacijos sprendimus.