Nuotaikingas vaizdo klipas apie linksmybėms nusiteikusius pagyvenusius žmones sužavėjo per 1000 reklamos gerbėjų, susirinkusių gardžiuotis reklaminiais vaizdo klipais kino teatre “Lietuva”. “Reklamos vakarienės” organizatoriai “BDG filmai” apgailestauja, kad į renginį negalėjo patekti visi norintys: visi bilietai į renginį “Reklamos vakarienė” buvo parduoti iš anksto.

Renginyje “Reklamos vakarienė” buvo rodomi klipai iš geriausios pasaulio reklamos klipų kolekcijos “The Night of the AdEaters”, geriausi lietuviški vaizdo klipai bei ypač žiūrovus pakerėjusi sovietinių vaizdo klipų retrospektyva. “Reklamos vakarienė” žiūrovus pasitiko originaliomis interjero detalėmis – milžinišku “valgomu” užrašu “Reklamos vakarienė”, neįprastu rausvu apšvietimu, ties lubomis skraidančiais balionais.

Reklamų gurmanai pamatė du visiškai naujus laikraščio “Laisvalaikio” ir “Imitz” salonų reklaminius klipus, kurie “Reklamos vakarienėje” buvo demonstruojami pirmą kartą. “Imitz” salonai savo naują ir modernų vaizdo klipą pristatė ypač originaliai. Kino teatro “Lietuva” foje žiūrovus pasitiko baltu vėjyje besiplaikstančiu audeklu vos pridengta žavi mergina - “gyva” statula, kuri atrodė lyg nužengusi iš reklaminio vaizdo klipo.

Į geriausių lietuviško klipo konkursinę programą savo sukurtus klipus pateikė didžiausios Lietuvos reklamos agentūros “VRS”, “Lukrecija”, “Saatchi&Saatchi”, “Videvita”, “Astos dizainas”, “MAP Advertising”, “Brand Sellers DDB”, “Mia”, “LeoBurnett”, “Mia”, “Garage4x4”.

Tapti geriausiais klipais pretendavo “Vakaro žinių”, “Lietuvos telekomo”, “Rokiškio sūrio”, “Seezam gybybės draudimo”, “Ardo”, “Aprangos”, “Utenos alaus”, “Tornado”, “Kalnapilio”, “Iris”, “Horn alaus”, “Forto alaus”, “Gubernijos alaus”, “Omnitel”, “Bitės”, “Tele 2”, “Beko”, “Pieno žvaigdžių”, “Tegros”, “Armitanos” reklaminiai klipai. Ypač audringą žiūrovų reakciją sukėlė reklamos studijos “Kino komanda” šokiruojančio klipo premjera.

Šiuos klipus buvo galima pamatyti interneto svetainėje delfi.lt, kur didžiausios lankytojų simpatijos atiteko “Utenos alaus” vaizdo klipui “Estai” (reklamos agentūra “TBWA/Videvita”).

Geriausias lietuviškas reklaminis klipas buvo renkamas pasitelkus naująsias technologijas renginio “Reklamos vakarienė” metu: žiūrovai balsavo siųsdami SMS žinutes už siūlomus reklaminius klipus, rodomus konkursinėje programoje.

Balsavimo rezultatai visą laiką buvo rodomi ekrane. Šį inovatorišką projektą sukūrė mobiliųjų pramogų kūrėjai one.lt. Žiūrovai buvo labai aktyvūs reikšdami savo pasirinkimą – per pusę valandos trukusį balsavimą buvo atiduoti per 3000 balsų.

Ypač aštri kova kova vyko tarp laimėtojo “Bitės”reklaminio klipo “Vakarėlis”, “Beko” klipo “Kelios kartos” (reklamos agentūra “Leo Burnett Vilnius”) ir “Gubernijos alaus” klipo “Raitelis”. Viena žiūrovė, kurios telefono numerį atrinko kompiuteris, laimėjo kelionę dviems į Mikolaikų vandens atrakcionų parką, įsteigtą video reklamos studijos “DV PRO”.

Lietuviški klipai – ir šių metų, ir sovietmečio - sužavėjo ir “Reklamos vakarienėjė” dalyvavusį geriausių pasaulio reklamų kolekcijos “The Night of the AdEaters” atstovą Thomas Lecuyer: “Reklamos iš tiesų šaunios, jos visos bus pristatytos kolekcijos savininkui Jean Marie Boursicot, o geriausia metų reklaminis klipas, kuriuo tapo “Bitės” “Vakarėlis”, bus įtraukta į 2003 m. geriausių pasaulio reklamų kolekciją.”

Didžiausios Estijos koncertų agentūros “BDG Kontsert” vadovui Kalle Kingsepp labai patiko “Švyturio-Utenos alaus” reklaminis klipas “Estai” – šį klipą planuojama parodyti per kitą penktadienį vyksiantį “The Night of the AdEaters” kolekcijos pristatymą Taline.

“Reklamos vakarienė” – pavykęs renginys, kuris ir kitais metais Lietuvos reklamos gurmanams pateiks naujų staigmenų”, apie ateities planus pasakoja “BDG Filmai” direktorius Valdas Strazdas.

Prie renginio kūrimo prisidėjo Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA), kiti projekto partneriai - laikraštis “Laisvalaikis” su “Respublika”, viešbutis “Šarūnas”, interneto vartai “delfi.lt”, mobiliosios pramogos “one.lt”, informacinis projektas “Uniprintex.com”, žurnalas “Ore”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją