Aistras iki raudonumo įkaitino praėjusią savaitę Konkurencijos tarybos (KT) išplatintas pranešimas apie pradėtą tyrimą dėl Vilniaus miesto savivaldybės ir lauko reklamos UAB "JCDecaux Lietuva" (JCD) sutarties atitikties Konkurencijos įstatymui. KT konstatavo, kad esama pagrindo įtarti, jog sudarytais susitarimais savivaldybė galimai privilegijuoja JCD kitų bendrovių atžvilgiu.

JCD sutartį su savivaldybe šių metų vasario 14 d. palaimino paskutinį kartą posėdžiavusi buvusios kadencijos miesto taryba, vadovaujama buvusio mero Artūro Zuoko. Į KT šįmet gegužę kreipėsi Arūnas Štaras, miesto vicemeras ir Liberalų sąjūdžio frakcijos miesto taryboje vadovas.

"Kiti rinkos dalyviai signalizavo, kad yra problema dėl sutarties priėmimo formos, nes nebuvo skelbtas viešas konkursas. Jei buvusi savivaldybė nesugebėjo, nemokėjo ar nenorėjo tokių konkursų organizuoti, tai nereiškia, kad turime toleruoti šį pažeidimą", - „Verslo žinioms” aiškino A.Štaras.

Į Vilniaus miesto valdžios ir konkurentų nemalonę patekusi UAB "JCDecaux Lietuva" dabar norom nenorom prisimena savo pirmuosius žingsnius sostinėje, žengtus įsigyjant prieštaringos reputacijos bendrovę, rašo „Verslo žinios”.

"JCDecaux" (JCD) į Lietuvą koją įkėlė 2005 m. pabaigoje, nupirkusi prieštaringai vertinamą lauko reklamos įmonę "Unicom Baltic". "Unicom Baltic" prieš penkerius metus buvo įsivėlusi į panašaus pobūdžio skandalą, kokio sūkuryje dabar atsidūrė ir JCD.

2002 m. Žaneta Fomova, JCD generalinė direktorė, sako, kad šiuo metu bendrovę užsipuolę Vilniaus politikai klaidingai interpretuoja praeities faktus.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją