Lietuvos reklamos biuras irgi gavo skundą, kuriame atkreipiamas dėmesys, kad „imti“ moterį – nepadoru.

ICG marketingo skyriaus vadovas 26 metų Saulius Vanagas „Lietuvos rytui“ sakė, kad ši reklaminė idėja – bendro darbo rezultatas.

„Ji iš tiesų kiek šokiruojanti, galbūt nepaisoma tam tikrų kategorijų žmonių įsitikinimų. Per 15 metų pasikeitė kadaise gajūs stereotipai, kad nuotaka neturėtų būti nėščia. Mes šia reklama tikrai nesiekėme nieko įžeisti“, – sakė S.Vanagas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją