“Sumanėme priminti žmonėms, kokį užkrečiantį poveikį daro paprasta, nieko nekainuojanti šypsena, - sakė vienas kampanijos sumanytojų reklamos agentūros „Euro RSCG MIA“ generalinis direktorius Marius Jovaiša. – Psichologai jau senokai nustatė, kad žmogus tiesiog užprogramuotas šypsena atsakyti į šypseną.”

„Gera daryti gera“ – pirmasis tokio pobūdžio projektas Lietuvoje, kurį realizavo išorinės reklamos bendrovė „JCDecaux“. “Mūsų projekto neremia jokia organizacija, joks fondas ar judėjimas. Tiesiog norėjome paskatinti šypsotis. Nuo to visiems bus daug geriau ir linksmiau gyventi”, - tvirtino „JCDecaux“ generalinė direktorė Žaneta Fomova.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją