"TNS Gallup" matuojamos šešios radijo stotys per šių metų sausį-spalį transliavo 4,9 proc. mažiau reklamos negu pernai per dešimt mėnesių.

Šiais metais sparčiai auga interneto reklamos rinka. Sausio-spalio mėnesiais reklamai internete išleista 66,4 proc. daugiau pinigų negu pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Per metus smarkiai išaugo kino reklamos kiekis. Lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, šiemet reklamos kiekio augimas buvo 165 proc. Filmų, kuriuose rodyta reklama, skaičius išaugo 1,8 karto.

Nuo šių metų pradžios „TNS Gallup“ pradėjo fiksuoti Fillboard - reklamų ant degalinių degalų pylimosi pistoletų, duomenis. Reklama stebima EMSI, "Lukoil", "Neste", "Statoil", "UnoX" ir "Ventus" degalinių tinkluose.

Per šių metų dešimt mėnesių Fillboard reklamai išleisti beveik 726 tūkstančiai litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją