"Stengsimės, kad žmonės labai aiškiai žinotų, kur galima kreiptis dėl neetiškos, įžeidžiamos reklamos", - antradienį surengtoje spaudos konferencijoje sakė LRB valdybos ir komisijos pirmininkas Marius Jovaiša.

Visi skundai bus nagrinėjami nemokamai, tačiau skųstis negalima anonimiškai - būtina nurodyti savo vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis.

LRB nenagrinės internetu gautų skundų, iškilusių tarp prekių ar paslaugų pirkėjo ir pardavėjo dėl blogos aptarnavimo kokybės ar sutarties sąlygų.

Nuo šių metų balandžio veikianti LRB arbitražo komisija per pirmąjį veiklos pusmetį jau išnagrinėjo 20 skundų ir 11 reklamų pripažino pažeidžiančiomis etiką. Paprastai netinkamomis pripažintų reklamų užsakovai nepagrįstai skelbėsi esą "geriausi", "vieninteliai" ar panašiai.

LRB sprendimai yra patariamieji, todėl jų laikytis nėra privaloma, tačiau iki šiol biuro rekomendacijų pakeisti nepaisė tik viena bendrovė.

"Skausmingiausia poveikio priemonė reklamoje yra reklamos pripažinimas neetiška ir to viešinimas. Net bauda nėra tokia skausminga, kaip pažeidimo viešinimas", - kalbėjo LRB valdybos ir komisijos narys Pranas Kuisys.

Europos reklamos standartų aljanso narys LRB reklamas ir vertina atsižvelgdamas būtent į etikos, moralės bei elgesio normas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją