Eurovizijoje sublizgėjusios lietuvių grupės „LT United“ dainos „We are the Winners“ motyvai skamba jau dviejose lietuviškose reklamose – banko „DnB Nord“ ir naujos kavos „Aroma Energy“.

Produktą ar paslaugą susieti su klausytojų pamėgta daina ir pasinaudoti dainininkų susikurtu įvaizdžiu. Tokių tikslų siekia populiarias melodijas reklamoms naudojantys verslininkai.

Verslininkų dėmesio nestinga ir Eurovizijos konkurso nugalėtojams – Suomijos rokeriams „Lordi“. Dėl galimybės panaudoti jų įvaizdį reklamai jau kovoja kelios bendrovės, rašo “Vartai”.

Pirmoji pasinaudoti suomių sėkme Graikijoje suskubo kompanija „Pepsi“. Ji ant Helsinkio (Suomija) tramvajų užklijavo reklamą su užrašu „Hard Drink Hallelujah“.

Tai buvo aliuzija į Europos dainų konkursą laimėjusios grupės „Lordi“ dainos pavadinimą „Hard Rock Hallelujah“. Po šios reklamos pasipylė krūva kitų komercinių pasiūlymų.

Suomijos gėrimų gamintoja „Olvi“ rugsėjį pradės prekiauti „Lordi Cola“. Etiketes, kurios bus klijuojamos ant šio gėrimo butelių, turėtų kurti grupės vokalistas Tomi Putaansuu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją