Produktą ar paslaugą susieti su klausytojų pamėgta daina ir pasinaudoti dainininkų susikurtu įvaizdžiu. Tokių tikslų siekia populiarias melodijas reklamoms naudojantys verslininkai.
Verslininkų dėmesio nestinga ir Eurovizijos konkurso nugalėtojams – Suomijos rokeriams „Lordi“. Dėl galimybės panaudoti jų įvaizdį reklamai jau kovoja kelios bendrovės, rašo “Vartai”.
Pirmoji pasinaudoti suomių sėkme Graikijoje suskubo kompanija „Pepsi“. Ji ant Helsinkio (Suomija) tramvajų užklijavo reklamą su užrašu „Hard Drink Hallelujah“.
Tai buvo aliuzija į Europos dainų konkursą laimėjusios grupės „Lordi“ dainos pavadinimą „Hard Rock Hallelujah“. Po šios reklamos pasipylė krūva kitų komercinių pasiūlymų.
Suomijos gėrimų gamintoja „Olvi“ rugsėjį pradės prekiauti „Lordi Cola“. Etiketes, kurios bus klijuojamos ant šio gėrimo butelių, turėtų kurti grupės vokalistas Tomi Putaansuu.