V. Rachlevičius prisipažino, kad imtis naujo amplua - pačiam leisti žurnalą buvo didelis iššūkis, kurio jis ėmėsi po didelių dvejonių.
„Lotyniškai „versus“ reiškia „kryptis“. Tai turėtų simbolizuoti žurnalo viziją – norime suformuoti kitokią skaitymo kultūrą, naują solidžios ir patikimos žurnalistikos kryptį, geresnio, kokybiškesnio gyvenimo siekiamybę“, - DELFI pasakojo V. Rachlevičius.
Jis sakė naujuoju žurnalu ketinąs aukščiau pakelti pramoginio skaitymo kartelę, nes esą dabar dauguma žiniasklaidos priemonių „plaukia pasroviui paskui tas pačias temas“ ir pateikia informaciją, kuriai suvartoti nereikia jokių pastangų.
„Mes sieksime atsiriboti nuo vienadienių madingų, bet lėkštokų temų, - tikino V. Rachlevičius. - „Versus“ turėtų būti intelektualus, solidus, bet nenuobodus, kokybiškas poligrafijos, žurnalistikos, informacijos patikimumo prasme leidinys su galingu pažintinės informacijos užtaisu. Nesitikiu, kad jis taps masiniu, bet tam tikra skaitytojų dalis jaučia tokių leidinių poreikį“.
Pasak žurnalisto, šis žurnalas, kuris iš pradžių bus leidžiamas 7 tūkst. egzempliorių tiražu, orientuosis į subrendusį intelektualų skaitytoją ir bus „unisex“ stiliaus, tai yra skirtas ir vyrams, ir moterims. Tiesa, skirtingoms lytims įdomios temos bus griežtai atskirtos. Leidinyje žadama spausdinti pažintinę informaciją, rašinius apie verslą, gyvenimo būdą, naujausias technologijas, įvairius visuomenės reiškinius.
Žurnalą leisiančioje bendrovėje „Versus media“ kol kas, be V. Rachlevičiaus, dirba trys žurnalistai. Planuojama, kad žurnale pasirodys ir neetatinių autorių rašiniai. „Esama nemažai žmonių, kurie turi ką pasakyti, bet neranda platformos tai padaryti. Užsiimsime nenuvalkiotų autorių paieška“, - juokavo žurnalistas.