Padavė į teismą

Skaitytoja Inga (vardas pakeistas, asmuo „Delfi“ žinomas) pasakojo, kad visa istorija prasidėjo, kuomet 2022 m. vasaros pabaigoje reikėjo pasirinkti nepriklausomą elektros tiekėją.

Ji aiškino pasirinkusi „Ignitis“ tiek savo butui, tiek sodui, kuris yra Žaliuosiuose ežeruose, tačiau pastarajame, kaip tikino, beveik nesilankanti ir kaskart, saugodama turtą, net atjungianti elektros jungiklius, kad neatsitiktų nelaimė.

Pasak jos, kurį laiką viskas buvo gerai, tačiau už spalį gauta elektros sąskaita itin nustebino.

„Vos neišvirtau iš klumpių, 914,07 Eur už sodą, kuriame visą vasarą niekas nesilankė ir nebuvo“, – sakė ji.

Pirma mintis, kuri atėjo į galvą, kaip pasakojo, buvo, kad kažkas prisijungė prie jos elektros skaitiklio ir vagia elektrą, tačiau nuvykus į sodą paaiškėjo, kad problema visai kitur.

„Ten viskas buvo kaip buvę, elektra atjungta, skaitiklis rodo mažus skaičius, ne tokius kaip nurodyta „Ignitis“ sąskaitoje ir mano skaitiklis yra vienfazis, o sąskaita atėjo už dvifazį.

Tuomet pastebėjau, kad ant to stulpo, kur sumontuoti 4 sodo sklypų skaitikliai, yra kaimyno sodo sklypo skaitiklis, o „Ignitis“ jį priskyrė man, mano sodo sklypui ir ant jo man buvo sudaryta sutartis, mano vardu“, – sakė Inga.

Mergina aiškino nuvykusi į „Ignitis“ atstovybę. Ten jai buvo patikinta, kad įvyko sistemos klaida, o jai tereikia pasirašyti prašymą nutraukti elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartį. Ji sakė tai ir padariusi.

„Ramia širdimi išėjau ir gyvenau sau ramiai pamiršusi šį labai nemalonų nesusipratimą iki kol vakar negavau Teismo procesinių dokumentų.

UAB „Ignitis“ padavė mane į teismą dėl ne mano skolos išieškojimo 914.07 Eur + 11.23 Eur bylinėjimosi išlaidos“, – nustebusi kalbėjo ji.

Galiausiai, vėl kreipusis buvo tikinta, kad įmonė atsiims ieškinį, tačiau Inga teigė nerimaujanti, kad reikalai taip nesibaigs.

„Dar vienas niuansas, kad sodo kaimynas nėra pasirinkęs „Ignitis“ kaip savo tiekėjo, taigi neaišku, kaip tą skolą jam perrašyti. Manau tame ir yra problema, kad jiems per daug nesukti galvos, tiesiog nusprendė tą jo skolą deleguoti man per teismus“, – teigė mergina.

„Ignitis“: įvyko klaida

Įmonės ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė tikino atsiprašanti klientės už nesusipratimą.

„Ši situacija yra mūsų klaida. Skolą panaikinsime, užtikrinsime, kad jos tikrai neliktų.

Liepos mėnesį klientė sudarė nepriklausomo tiekimo sutartį, sutarties rengimo momentu tuo pačiu adresu buvo du objektai. Klientė, kuri niekaip neturėjo galimybės identifikuoti, kad pasirinko ne tą adresą, pasirinko ne jai nuosavybės teise priklausantį objektą. Tai yra visiškai mūsų klaida dėl tuo metu buvusio sistemos netobulumo.

Klientė kreipėsi į klientų aptarnavimo centrą dar lapkričio mėnesį, registravome užduotį ištaisyti objektų neatitikimą, tai vėliau buvo padaryta, tačiau sąskaita nebuvo kredituota ir klientei liko skola.

Labai atsiprašome klientės už tokią klaidą ir nepatogumus“, – teigė įmonės atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)