Skaitytoja Kristina pasakojo 2021-aisiais, dar esant COVID padėčiai, kai į prekybos centrus buvo galima patekti tik su galimybių pasu, į „Bitės“ saloną nuėjusi pažįstamui nupirkti mobiliojo telefono be jokių įsipareigojimų.

„Nuėjau su svetimo žmogaus pinigais, su juo kontaktavau telefonu, kokį įrenginį ir už kiek pinigų nupirkti.

Išrinkus jam tinkamą telefoną, mokant pinigus, konsultantai siūlė kažkokią nemokamą televiziją, bet aš sakiau, kad namuose turiu kito tiekėjo išmanią televiziją, tad man nieko nereikia, o telefono aparatą perku ne sau, o kitam žmogui“, – pasakojo ji.

Kaip teigė, metus laiko viskas buvo gerai, tačiau po metų moteris pastebėjo iš „Bitės“ gaunanti didesnes sąskaitas už paslaugas.

„Pamačiau, kad sąskaitose yra įtrauktas TV mokestis.

Pradėjus aiškintis situaciją, paaiškėjo, kad man metus laiko buvo suteikta nemokama TV, apie kurią net nenutuokiau ir nesinaudojau“, – sakė ji bei pridūrė, kad, kaip paaiškėjo, antri metai paslaugos – jau mokami ir jai dabar kas mėnesį kainuos po 11 Eur.

„Nėra čia didelė suma, kurios aš negalėčiau apmokėti, bet šį neteisybė labai neramina.

Daug metų esu jų klientė, moku už keletą numerių tikrai nemažas sąskaitas, niekada nesiskundžiau, bet ši situacija verčia sunerimti.

Nejaugi tokios didelės įmonės darbuotojai dėl kažkokio jiems prie atlyginimo skirto procento nuo sutarčių sudarymo ryžtasi nusiristi taip žemai, kad melu užsidirbtų atlyginimą“, – apie tai, kad pati jokios televizijos ne tik neužsisakinėjo, bet salone ir atsisakė, teigė moteris.

Ji aiškino paprašiusi „Bitės“ darbuotojų atsiųsti paslaugos teikimo sutartį su jos parašu.

„Taip, ten mano parašas yra, bet aš gerai pamenu, kad atsisakiau TV, kurios man tikrai nereikia ir iki dabar niekas ja nesinaudoja“, – pakartojo ji.

Redakcija komentaro dėl situacijos kreipėsi į pačią įmonę. Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas tikino, kad tuomet pati moteris pasirašė paslaugų teikimo sutartį.

„2021 09 20 gerbiama klientė viename „Bitės“ salonų pasirašė sutartį, kuri apėmė ir „Go3“ paslaugų teikimą, kurių galiojimas buvo 24 mėnesiai net 12-kai mėnesių paslaugas suteikiant nemokamai.

Elektroninę dokumento formą su klientės parašu saugome taip, kaip reikalauja įstatymai. Savo akimis mačiau klientės parašą ant dokumentų, tiesa, įstatymai neleidžia privačios sutarties siųsti žurnalistams.

Pasirašyta sutartis apima keletą dokumentų: paslaugų teikimo sutartį, mobiliojo ryšio paslaugų sutarties santrauką, garantinę pažymą ir kliento sutikimą kontaktuoti“, – sakė jis.

Po to, kai redakcija kreipėsi į operatorių, Kristina informavo sulaukusi skambučio iš įmonės ir tikino, kad problema susitvarkė, o sutartis buvo nutraukta.

J. Špakauskas taip pat patikino, kad, galiausiai, situacija buvo išspręsta, todėl už likusius metus klientei jokių įmokų mokėti nereikės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)