Jis pasakojo, jog visi stambieji mažmeninių prekių tinklai Lenkijoje jau paskelbė pranešimus ir pareiškimus, jog visas sumažintas PVM nuguls tik į gyventojų ir pirkėjų kišenę.

„Likus savaitei, „Lidl“ savo kassavaitiniame leidinyje padarė didžiulį anonsą, jog PVM pas juos mažės 2800 prekių, o pas „Biedronką“ dabar yra skandaliukas“, – sakė P. Čepkauskas.

Kaip aiškino, prekybos tinklas buvo apkaltintas tuo, kad prieš PVM sumažinimą kelia tam tikrų produktų kainas.

„Vienas finansistas palygino jų kainas savaitėmis ir statistika parodė, kad jos kilo. Žinoma, pats tinklas komunikuoja, kad kainos keičiasi kiekvieną savaitę, bet visgi yra jaučiamas neigiamas prieskonis.

Bet kokiu atveju, kitos savaitės pabaigoje pasirodys leidiniai, kur kainos dar kitai savaitei bus nurodytos be PVM ir bus galima viską aiškiai palyginti, kas įvyko“, – sakė jis.

Pasak Pricer.lt atstovo, prekybos tinklai PVM skirtumo sau nepasiliks, mat šiuo metu stebima didžiulė konkurencija.

„Lidl“ su „Biedronka“ tikrai smarkiai konkuruoja, „Aldi“ labai nori didintis rinkos dalį. Iš tiesų, tai čia kentės mažieji mažmenininkai, jiems bus sunku.

Dabar Lenkijoje vyksta informacinis karas ir prekybos tinklai rodyti kainų negali ir nenori, per anksti. Aš manyčiau, kad ir tas „Biedronkos“ kainų pakėlimo atradimas yra susijęs su suinteresuotomis pusėmis“, – sakė jis.

Redakcija primena, kad nuo vasario 1-osios Lenkijos prekybos tinkluose, valdžiai nusprendus, yra naikinamas PVM maisto produktams, kuris siekė 5 proc. Taip kaimynai kovoja su infliacija. Nulinis tarifas, planuojama, laikysis 6 mėnesius.

Lenkijoje PVM mažėja ir trąšoms, o PVM tarifas degalams mažinamas nuo 23 proc. iki 8 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)