„Šios vasaros atostogos turėjo būti puikios, nes taupiau visus metus ir sąskaitoje buvo daugiau nei 10 tūkst. Eur, tačiau, deja, ne banko, o „Revolut“, – štai taip laišką, siųstą redakcijai, pradėjo skaitytoja.

Ji pasakojo, kad po „Revolut“ mobiliosios programėlės atnaujinimo nebegali pasiekti savo ten laikytų santaupų, o visi vasaros atostogų planai, kaip vardijo, remontai, kelionės, pramogos, dėl to tiesiog nuėjo šuniui ant uodegos.

„Birželio 12 dienos vakare turėjau atsiskaityti už kelionę, tačiau niekaip nepavyko atidaryti mokėjimo nuorodos per „Revolut“ programėlę, todėl parsisiunčiau programėlės atnaujinimą.

Atnaujinus programėlę ši automatiškai atjungė mano paskyrą ir reikalavo, kad iš naujo patvirtinčiau tapatybę atsiųsdama asmenukę.

Kodėl reikėjo po atnaujinimo mane atjungti, jei jungiausi prie programėlės iš to paties telefono, logiškai paaiškinti neįmanoma. Bet tiek jau to, nurijau kartėlį, kad sąskaitoje turėdama daugiau nei 10000 Eur savų pinigų kelionei turėjau skolintis ir maniau, kad kitą rytą nusiuntus asmenukę viskas išsispręs“, – pasakojo ji, tačiau pridūrė, kad viskas toli gražu taip nesibaigė.

Jos teigimu, į programėlę įkėlus pasidarytą asmenukę, programėlė išvis nustojo veikti.

„Atsirado tuščias baltas ekranas iš kurio net nebuvo įmanoma atsidaryti pagalbos pokalbių lango.
Iš naujo persirašius programėlę padėtis nepasikeitė“, – sakė Inga.

Dėl problemos sprendimo ji kreipėsi ir į „Revolut“ darbuotojus, tačiau situacija, kaip sakė, nepasikeitė.

„Telefonu atsiliepia tik automatinis atsakiklis, kuris siūlo su gyvu darbuotoju susisiekti per programėlės pokalbių langą.

O ką daryti, kai programėlė po atnaujinimo telefone neveikia?! Susisiekti per socialinius tinklus su darbuotojais taip pat nepavyko.

Parašius į techninės pagalbos paštą atsakymą gavau tik po savaitės, tiesa, su tuo pačiu pasiūlymu, kreiptis per programėlės vidinį pokalbių langą, kai jų programėlė mano telefone neveikia!“, – pyko ji.

Galiausiai, kaip aiškino, „Revolut“ darbuotojas moteriai pasiūlė pasikeisti telefono aparatą.

„Nors mano telefonas ir ne naujas, bet visos kitos programėlės mano telefone veikia be priekaištų.
Visgi, anot „Revolut“ darbuotojų, turiu pirkti naują telefoną vien tam, kad galėčiau pasiekti savo pačios pinigus per jų stebuklingą programėlę“, – negalėjo patikėti ji ir sakė nusprendusi uždaryti turimą sąskaitą, tačiau net ir tai nepavykę.

„Darbuotoja teigė, kad to neįmanoma padaryti, nes vienintelis būdas, kaip galiu uždaryti „Revolut“ sąskaitą ir susigrąžinti savo pinigus, jei prisijungčiau prie jų programėlės“, – sakė Inga ir teigė jau nebežinanti, kaip atgauti savo pinigus.

Moteris pasakojo, kad buvo nuvykusi ir iki įmonės biuro, kur prašė darbuotojų priimti prašymą uždaryti sąskaitą, tačiau paimti dokumento niekas nesiteikė. Ji svarstė, kad vienintelis kelias, kaip atgauti savo pinigus, ko gero, yra kreiptis į teismą.

„Revolut“: sutrikimas paveikė mažą dalį klientų

„Delfi“ susisiekė su „Revolut“ atstovais ir paprašė paaiškinti situaciją.

„Klientės nurodytas sutrikimas yra žinomas ir buvo palietęs vienetus klientų su tam tikrais „Android“ operacinės sistemos telefonais.

Komanda dirba ties problemos sprendimu, kadangi tokių sutrikimų neturėtų kilti niekam.

Apgailestaujame, kad klientų aptarnavimo specialistai pateikė netikslų atsakymą. Kilus tokiai problemai ir susisiekus su mumis el. paštu, ją turi padėti išspręsti „Revolut“ klientų aptarnavimas, atlikęs „kietąjį“ atjungimą (hard log out) nuo programėlės, po kurio klientai vėl gali prisijungti patys“, – buvo teigiama įmonės atsakyme.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (319)