„Delfi“ pasiekusiuose skaitytojų laiškuose teigiama, kad nepavyksta prisijungti prie mobiliosios programėlės.

„Swedbank“ patvirtino, kad šiuo metu susiduriama su tam tikrai trikdžiais.

„Šiuo metu išmanioji programėlė veikia su trikdžiais, aiškinamės to priežastis ir dedame visas pastangas pašalinti nesklandumus. Visi kiti bankininkystės kanalai, įskaitant interneto banką, mokėjimo korteles, bankomatus, veikia kaip įprasta. Atsiprašome klientų už galimus nepatogumus“, – komentuoja „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.

Vėliau gautas patikslinimas, kad trikdžiai jau pašalinti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)