Skaitytojai su redakcija dalijosi iš sveikatingumo klubo „Impuls“ gauta žinute. Anot jų, nors sporto klubai neveikia, jie yra raginami susimokėti.

„Sveiki, atsižvelgiant į susidariusią situaciją, norime informuoti, jog už Jūsų narystės sustabdytą laikotarpį įmokos bus mažinamos nuo to mėnesio, kai tik atsidarysime.

Taip pat labai jūsų prašome apmokėti „Impuls“ sąskaitą per tris dienas, jei to nepadarėte. Ačiū už supratingumą ir palaikymą“,– buvo rašoma žinutėje.

„Delfi“ skaitytojai sakėsi nelabai suprantantys tokių raginimų.

„Nesuprantu. Nejaugi net tokių sunkiu laiku reikės mokėti už klubo suteiktas paslaugas, kai jis nedirba, kai skaičiuoji kiekviena centą?“, – klausė jie.

Dėl komentaro redakcija susisiekė su „Impuls“ vadovu Vidmantu Šiugždiniu. Jo teigimu, panašios žinutės siunčiamos kiekvieną mėnesį.

„Kiekvieno mėnesio 3-5 dienomis „Impuls“ klientams siunčiame einamojo mėnesio e-sąskaitas, kurios apmokamos iki mėnesio 10 dienos, vėliau ir priminimus SMS žinutėmis su prašymais jas apmokėti.

Analogiška procedūra įvykdyta ir kovo mėnesį, tik SMS žinutės papildytos paaiškinimu, kad laikotarpis, kai klubai nedirbs, bus nemokamas ir perkeliamas į pirmą veiklos mėnesį.

Kadangi visi mūsų sporto klubai, vadovaujantis LR Vyriausybės nurodymais, buvo uždaryti nuo kovo 13 dienos, likusios 18 mėnesio dienų niekur nedings – apmokėta suma bus užskaityta tą mėnesį, kai vėl atversime duris savo klientams. Tai reiškia, kad vėl pradėję pas mus sportuoti, „Impuls“ klientai 18 dienų tą darys nemokamai, kadangi gaus atitinkamai šiam laikotarpiui mažesnes einamojo mėnesio sąskaitas“, – aiškino jis.

Šiuo metu „Impuls“ turi 12 sporto klubų Lietuvoje, kurių visi, kaip pasakojo, veikia nuomojamose patalpose.

„Su nekilnojamo turto savininkais nuolatos bendraujame dėl patalpų nuomos sąlygų, dedame pastangas rasti bendrus sprendimus šioje sudėtingoje situacijoje.

Tuo pačiu laukiame ir detalesnio valstybės išaiškinimo dėl nuomos sutarčių karantino laikotarpiu, tikimės iš jos lengvatų bei paramos“, – teigė vadovas.