„Šiandien „Tele2 Pildyk“ informavo, kad nuo kovo 30 d. apmokestins savo klientus vien už tai, kad mes nesirenkame plano ir naudojamės standartiniais tarifais“, – skundėsi skaitytojas bei pridūrė, kad konsultanto paklausus, kaip atgauti pinigus esančius sąskaitoje, 16 Eur, jam buvo pasakyta, kad „Pildyk“ klientai tokios galimybės neturi.

„Tai jei aš išeinu kitur, jie tiesiog sau pasilieka tuos pinigus. Ir šiaip, keista, kai apmokestina vien numerio turėjimą“, – svarstė skaitytojas.

„Tele2“ įmonės atstovas A. Baranauskas patvirtino, kad nuo kovo 30-osios keičiasi „Pildyk“ standartinio plano tarifai.

„Svarbiausias pakeitimas – įvedamas 0,02 Eur mokestis dienai, tai sudaro apie 0,6 Eur per mėnesį“, – sakė jis ir pridūrė, kad svarbu žinoti, jog šis mokestis nebus taikomas užsisakius bet kokį kitą planą.

Anot jo, tokie pokyčiai įgyvendinami dėl paprastos priežasties, mat šiandien dalis klientų „Pildyk“ naudoja kaip atsarginę kortelę arba, kitaip tariant, ją tiesiog laiko stalčiuje.

„Mums tai kainuoja, nes už kiekvieną numerį mokame nustatyto dydžio rinkliavas.

Naujasis mokestis arba paskatins klientus užsisakyti kurį nors kitą mokėjimo planą ir naudotis paslaugomis, arba padengs mūsų sąnaudas nenaudojamiems numeriams“, – komentavo jis.

Paklaustas, ar įmanoma atsiimti pinigus, kuriais buvo papildyta „Pildyk“ sąskaita, A. Baranauskas atkreipė dėmesį, kad išankstinio mokėjimo paslauga yra anoniminė ir įmonė apie klientą paprasčiausiai neturi reikiamos informacijos.

„Tuo atveju, kai sąskaita pildoma iš banko sąskaitos, galime matyti bent šiuos duomenis – tačiau pildant iš papildymo kortelių ar kvitų, mes tokių žinių neturime. Dėl to pinigų grąžinimas yra komplikuotas – yra labai didelė rizika, kad pinigai būtų grąžinami žmogui, kuri jų nemokėjo“, – teigė jis ir pridūrė, kad pinigus įmonė grąžinti galėtų, tačiau neaišku, kam minėtas grąžinimas turėtų būti vykdomas.

„Atsižvelgdami į tai, klientus raginame pinigus išnaudoti paslaugomis, o kiekvieną prašymą juos grąžinti vertiname individualiai – juolab tokių prašymų būna išskirtinai retai, o aukščiau minėta politika yra detaliai aprašyta „Pildyk“ taisyklėse ir klientai, prieš mokėdami už paslaugas, turi galimybę su ja susipažinti“, – teigė atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (52)