Į DELFI kreipėsi pora skaitytojų. Vienas jų teigė, kad negali prisijungti prie internetinio banko. Kita skaitytoja – kad negali atsiskaityti mokėjimo kortele.

Foto: Skaitytojų nuotr.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius patvirtino, kad trukdžių išties būta, bet jie jau išspręsti.

Foto: Skaitytojų nuotr.

„Fiksavome trumpalaikius banko kanalų trikdžius, šiuo metu funkcijos atstatytos, atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus“, – teigė jis.

Vis dėlto pačiame banko internetiniame puslapyje 12.43 val. vis dar buvo skelbiama, kad šiuo metu galimi trikdžiai jungiantis prie išmaniosios programėlės.

„Aiškinamės priežastis ir dedame pastangas kuo greičiau pašalinti nesklandumus“, – rašoma tinklalapyje.

DELFI primena, kad penktadienį su trikdžiais atsiskaitant susidūrė ir SEB banko klientai. Taip pat pranešama, kad šio banko klientai su trikdžiais susidurs ir vasario 14-17 dienomis, kai bus diegiama nauja IT platforma.

SEB informavo, kad, diegiant naują IT platformą, mokėjimo kortelėmis ir bankomatais banko klientai galės naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą – planuojama nuo 22.30 iki 23.30 val. sekmadienio (vasario 16 d.) vakarą. Nuo penktadienio popietės (vasario 14 d. 16 val.) iki ankstyvo pirmadienio ryto (vasario 17 d. 6 val.) neveiks SEB interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu.