Žurnalistams atsakinėdamas į klausimus jis aiškino, kad galėtų būti taip, jog būtų apmokestinama tik pirmoji automobilio registracija jį įvežant į Lietuvą.

„Šiandien šnekėjomės iš principo, kad jis gali būti modifikuojamas į pirmo automobilio registracijos, pavyzdžiui, variantą.

Tokiu atveju nuimtume diskusijas, kad tie automobiliai, kurie jau yra parke, būtų perparduodami ir dar sykį mokamas mokestis.

Ir tokiu atveju mes galėtume konstatuoti, kad mes radome sprendimą, kuris tikrai visuomenės būtų pasitiktas normaliai ir niekas nebebūtų gąsdinamas, kad seni automobiliai įstrigs Lietuvoje ir niekur neišvažiuos“, – kalbėjo R. Karbauskis.

DELFI primena, kad antradienį balsuodamas Seimas automobilio taršos įstatymo projektą grąžino tobulinti Vyriausybei.

Už tokį apmokestinimą balsavo 30 Seimo narių, prieš – 36, susilaikė – 34.

Remiantis iki šiol pateikta informacija, taršiomis transporto priemonėmis laikomi tie automobiliai, kurių išmetamas CO2 viršija 130 g/km bei 115 g/km, jei automobilis varomas dyzelinu.