Penkių žvaigždučių viešbutis aplūžęs, dingo elektra, elektros lizdai atviri, o kelionės organizatoriai net pusę atostogų laiko nesiteikė rasti bent arti to, ką žadėjo reklaminiuose lankstinukuose.

„Kelionę pirkome dar sausio mėnesį, užsakėme penkių žvaigždučių viešbutį „Dodeca sea resort“ su pramogoms vaikams. Atvažiavome rugpjūčio 24 dieną. Būsim iki rugsėjo 7 dienos. Atostogaujame su vyru ir dviem vaikais, kuriems 1 ir 5 metai. Esame daug keliavę, bet dar tokiame viešbutyje nesame buvę. Blogąja prasme. Nesame labai priekabus, bet pradedant kad maisto neįmanoma valgyti – niekas nesiginčys, kad maistas turi būti karštas ar bent šiltas, o ne šaltas (atvėsęs) patiekiamas. Įrankių, servetėlių duoda po vieną, jei reikia daugiau, tenka patiems ieškoti. Per keturias dienas, kurias gyvenome viešbutyje, vis dingo elektra kambariuose, tad nei šviesos, nei kondicionieriaus. Vaikai išsigando, kai teko sėdėti tamsoje. Raktus nuo kambario teko keisti kelis kartus per diena nes nebeveikia. Trūko kantrybė, kai grįžome į kambarį vakare ir nebuvo jokio vandens. Nei šalto nei karšto“, – pasakojo moteris.

Ir tai tik dalis visų penkių žvaigždučių viešbučio nemalonumų. Keliautoja atvira, iškentę keturias dienas jau negalėjo apsimesti, kad viskas gerai. Moteris nurodė, kad viešbučio būklė tokia, kad geriausiu atveju jis prilygsta vienos, o ne penkių žvaigždučių poilsiui. Net baseine išlūžę laiptai, teko saugoti, kad nesusižeistų vaikai, be to, už žaidimus vaikams reikia mokėti atskirai. Aplūžęs ir netvarkingas viešbutis, vietoj komfortas ir ramybės, poros kantrybę išsekino gana greit, tačiau greito problemų sprendimo nesulaukė.

Moteris sako, kad susisiekė su kelionės pardavėjais ir kelionės organizatoriumi „Tez Tour“, tačiau pastarieji kurį laiką visai nereagavo į komentarus. Tik pagrasinus teismais ir viešumu, jiems buvo surastas kitas viešbutis. Deja, maloniomis atostogomis vis dar šeima negalėjo džiaugtis.

Šeimą po keturių dienų perkėlė į keturių žvaigždučių viešbutį, tačiau vėl teko rašyti skundus. Moteris neslėpė, kad pusę atostogų, vietoj malonaus laiko, teko praleisti rašant skundus, o ne mėgautis tuo, už ką sumokėjo. Pakeitus viešbutį moteris padėkojo, kad ten bent yra vanduo ir elektra. Tačiau čia kilo problemų, kad tas vanduo bėga kiaurai per kriauklę, tualete tvyrojo benzino kvapas, o vaikams viešbutis visiškai nepritaikytas pradedant meniu, baigiant pramogomis ir net miegamomis vietomis.

„Dabar turime vaikščioti tarp dviejų viešbučių, su mažais vaikais nėra lengva, nes tik nueini, truputį pabūni ir kurio nors miego laikas ateina. Tuomet reikia grįžti. Žinoma, galite sakyti, kad ne pramogose esmė, bet mes dėl vaikų pramogų į šią vietą atvažiavome. Ar gali pagaliau tokia didelė įmonė kaip „Tez Tour“ suorganizuoti normalų poreikius ir, svarbiausia, saugumą užtikrinantį viešbutį?“, – tokios nuotaikos buvo pas moterį, kai teko persikėlus į kitą viešbutį dvi dienas vietoj išsvajojo poilsio toliau reikalauti to, už ką sumokėjo.

Moteris atviravo, kad ir pyko, ir buvo nusivylus, tačiau vis tiek stengėsi neprarasti vilties, kad bent kelias dienas galės pailsėti ne rūpesčių, pergyvenimų ir streso.

„Prašau kuo greičiau suorganizuoti normalų, saugų, su vaikams skirtomis pramogomis 5 žvaigždučių viešbutį, nes tikrai ne už tai mokėjome! Viešbutyje neveikė liftas, mes apgyvendinti antrame aukšte, tai kokiu būdu reikia su vežimu pakilti į kambarį ar nusileisti? Laukiame sprendimo dėl perkėlimo“, – tokį laišką kelionių organizatoriams išsiuntusi moteris neslėpė, kad ledai pajudėjo tik pagrasinus žiniasklaida ir turizmo policija.

DELFI susisiekus su „Tez Tour“ atstovais, netrukus į atostogų košmarą patekusi moteris parašė, kad viešbutis buvo surastas. Tą patį patvirtino ir „Tez Tour“ atstovai.

„Situacija yra žinoma. Šiuo metu turistai jau perkelti į kitą viešbutį. Turistai patvirtino, jog apgyvendinimo sąlygos naujajame viešbutyje jiems yra tinkamos. Šiuo metu visoje Graikijoje, kaip ir daugelyje kitų atostogų krypčių, yra pats atostogų įkarštis, taip vadinamasis high season, tad rasti pakaitinį viešbutį nėra paprasta. Atsiprašome poilsiautojų dėl patirtų nepatogumų“, – pateikė rašytinį atsakymą „Tez Tour“ atstovai.

Visgi kompanijos atstovai nutylėjo, kad keliautojams buvo pasiūlyta susimokėti papildomai už kitą penkių žvaigždučių viešbutį. Šeima neslepia, kad atsisakius mokėti papildomai sulaukė pasiūlymo persikelti į jiems tinkamą vietą už 50 kilometrų nuo vietos, kur jie buvo ir patiems susimokėti už pervežimą. Moteris neslepia, kad sąlygų už kurias mokėjo vykdymą išsikovojo tik tuomet, kai priminė kompanijai, kad „Novaturo“ teisminė istorija yra aiškus precendentas, kad įsipareigojimus vykdyti kelionių organizatoriams yra privaloma ir tai net pažymima sutartimi.

Ką daryti, kad tokių nesklandumų nekiltų? To paklausus kelionių organizatoriaus atstovų jie patikino, kad atostogų sezono pabaigoje tokių nesklandumų sunku išvengti.

„Kad atostogos labiau atitiktų individualius lūkesčius, rekomenduojame bendrauti su kelionių agentu, iš kurio įsigyjama kelionė, ir teirautis dėl pasirenkamo viešbučio paslaugų bei kokybės. Taip pat būtina skaityti kuo naujesnius kitų keliautojų atsiliepimus apie viešbučius, mat viešbučiai nusidėvi, ypač – į sezono pabaigą. Elektroninėje „Tez Tour“ svetainėje pateikiamas subjektyvus kelionių organizatoriaus viešbučių vertinimas – turistų pasirinktas viešbutis yra apibūdintas kaip ekonominės klasės, rekomenduojamas ekonominiam poilsiui. Apgyvendinimas yra labai svarbi atostogų dalis, tad kad kiekvieno lūkesčiai būtų patenkinti, rekomenduojama tiek kuo daugiau bendrauti su kelionių agentu, tiek ir patiems keliautojams savarankiškai skaityti atsiliepimus“, – nurodė „Tez Tour“ atstovai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (147)