„El. parduotuvių lankytojai neturėtų pamiršti, jog apsiperkant internete, pirkėjas neretai dengia ir pristatymo išlaidas, todėl sutaupyti padės žinojimas kokį pristatymo būdą pasirinkti. Pavyzdžiui, miesto gyventojams patogiausias variantas – siuntų terminalai, į kuriuos prekių pristatymas pigesnis nei kurjerio paslaugos, o platus terminalų tinklas suteikia galimybę daiktą gauti arčiausiai namų ar darbo“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Kainų palyginimo platformos „pricer.lt“ įkūrėjas Arūnas Vizickas teigia, jog galimybės sutaupyti apsiperkant internete egzistuoja, tik reikia tam skirti šiek tiek laiko.

„El. parduotuvių klientams patarčiau tiesiog domėtis esama situacija. Vienos pigiausios internetinės parduotuvės nėra, nes mažiausių kainų lyderiai nuolatos keičiasi, o pastaraisiais metais Lietuvoje populiarėjančios kainų palyginimo platformos padeda rasti priimtiniausią kainą“, – teigia A. Vizickas.

Svarbiausia neskubėti

Naujausių technologijų, o ypač mobiliųjų telefonų entuziastams, siekiantiems sutaupyti, svarbiausia turėti šiek tiek kantrybės. „Telefonų rinkoje nuolatos matome naujus, patobulintus modelius, todėl šiuo atveju svarbu suvokti savo poreikius. Jeigu jūsų telefonas dar atlieka reikiamas funkcijas, nereikėtų skubėti ir įsigyti naujojo modelio vos tik jam išėjus. Racionaliausias pasirinkimas šiuo atveju – palaukti bent kelis mėnesius, kol naujojo prietaiso kaina nukris, taip bus galima sutaupyti ne vieną dešimtį eurų“, – sako „pricer.lt“ įkūrėjas.

Kitas būdas sutaupyti apsiperkant internete – pasidomėti įvairių el. parduotuvių pasiūlymais. „Perkant skirtingas prekes, pavyzdžiui namų apyvokos reikmenis ir elektroniką, nereikėtų visko bandyti įsigyti vienoje vietoje, nes kartais perkant brangesnes prekes, internetinės parduotuvės netgi gali būti linkusios derėtis“, – atskleidžia Arūnas Vizickas.

Vienu kartu pirkite daugiau – visada galėsite grąžinti

Gabrieliaus Bilevičiaus teigimu, perkant internete sutaupyti padės didesnio kiekio prekių pirkimas vienu kartu. „Pavyzdžiui, pirkdami rūbus ar avalynę, dažnai užsisakome netinkamą dydį, dėl to patiriame papildomų siuntimo išlaidų. Tad visada geriau vienu kartu atsisiųsti daugiau rūbų ar avalynės porų, skirtingų dydžių, pasimatuoti namuose ir netikusias prekes grąžinti. Grąžinimo procesas daugelyje el. parduotuvių yra labai paprastas. Netikusį daiktą galima palikti siuntų terminale, o kai kurios parduotuvės, pavyzdžiui, „H&M” ar „Zara“, prekes išsiunčia jau su grąžinimo lipdukais, todėl net nebereikia rūpintis adreso užrašymu“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.

Mėgstantiems apsipirkti ne tik pigiai, bet ir patogiai, G. Bilevičius pataria rinktis siuntų terminalų paslaugas: „Siuntų terminalai šiuo metu yra ne tik viena pigiausių, bet ir patogiausių alternatyvų. Pristatytą prekę atsiimti galite ne tik bet kuriuo paros metu, bet ir ten, kur jums patogiausia – tai užtikrina platus ir nuolatos augantis siuntų terminalų tinklas“, – teigia Gabrielius Bilevičius.

Apie „DPD Lietuva“:

UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPDgroup“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo/kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas Europos šalyse; nuolat plečiamas hibridinis „Pickup“ tinklas, kurį sudaro siuntų taškai ir savitarnos terminalai. „DPD Lietuva“ šiuo metu dirba per 600 darbuotojų.

Apie „DPDgroup“:

„DPDgroup“ yra antras didžiausias tarptautinis siuntų pristatymo tinklas Europoje. Grupėje dirba daugiau kaip 60 000 siuntų pristatymo ekspertų, yra įrengta daugiau kaip 28 000 „Pickup“ siuntų taškų. Kasdien „DPDgroup“ į 230 šalių pristato per 4 milijonus siuntų, per 2017 metus buvo pristatyta per 1,2 mlr. siuntų visame pasaulyje. „DPDgroup“ turi tris prekės ženklus visoje Europoje: DPD, Chronopost ir SEUR.

„DPDgroup“ priklauso „GeoPost“, kurios pajamos 2017 metais siekė 6,8 mlr. eurų. „GeoPost“ yra holdingo kompanija, kurią valdo „Le Groupe La Poste“.