„Jei mes vakare nueiname į parduotuvę, ir ten yra pieno produktų, kurie galioja iki tos dienos pabaigos, tikėtina, kad pardavėjas ne visada laikosi tokio reikalavimo“, – apie tinkamumo naudoti prekę terminą kalbą teisininkas.

Advokatas taip pat primena ir taisykles dėl, pavyzdžiui, nekokybiškos avalynės grąžinimo. Pasak jo, avalynei taikomas 14 dienų grąžinimo terminas, tačiau paaiškėjus, kad dėl gamyklinio broko (atsiklijavo padas ar pan.) batai yra nekokybiški, į pardavėją galima kreiptis ir vėliau. Anot P. Miliausko, pirmus 6 mėnesius po įsigijimo, jei tik yra koks nors kokybės trūkumas, laikoma, kad tai yra pardavėjo atsakomybė, ir jis turi rūpintis tuo daiktu.

VU Teisės fakulteto docentas taip pat primena, kad daiktams (pvz., buitinės technikos prekėms ir kt.) nustatomas garantinis terminas, kuris pagal įstatymą yra du metai, jei pardavėjas ar gamintojas nenustato kitaip.

„Jam pasibaigus pirkėjas nebėra saugomas, tad labai svarbu to termino nepraleisti“, – pabrėžia P. Miliauskas.