Įmonė ne tik savavališkai pakeitė kai kuriuos televizijos kanalus, bet ir išsiuntė gerokai didesnes sąskaitas.

O naujais pokyčiais nepatenkintiesiems grasina baudomis, jeigu šie atsisakys jų paslaugų.

Praėjusių metų pabaigoje bendrovei „Cgates“ įsigijus televizijos ir interneto paslaugas teikusias bendroves „Kateka“ ir „Elekta“ bei perėmus apie 30 tūkst. klientų Panevėžyje ir Ukmergėje, gyventojai gavo laiškus, kad pokyčiai neturės jokios įtakos, tiksliau, klientai gaus geresnės kokybės paslaugas.

Tačiau yra atvirkščiai. Žmonės tiesiog apgulė bendrovės aptarnavimo padalinius.

Kaip sovietmečiu prie duonos, gyventojai stumdėsi eilėse norėdami išsiaiškinti, kodėl gavo gerokai didesnes sąskaitas, nors kai kuriems išjungta kabelinė televizija.

Kaip pasakojo Virginija Berankienė, beveik tris savaites televizorius jų namuose buvo daugiau interjero puošmena, nes bendrovė be jokio perspėjimo išjungė kabelinę televiziją.

O prisiskambinti nurodytais telefonais – misija neįmanoma.

Ir tik atvykusi į centre esantį aptarnavimo padalinį suprato, kodėl – kai kurie klientai eilėje laukė po valandą, net vyresnio amžiaus žmonės buvo priversti lūkuriuoti lauke.

„Eilė milžiniška, nes gavusieji sąskaitas skubėjo aiškintis. Ir visi pasipiktinę, juk galėjo bent įspėti apie laukiančius pokyčius. Mes irgi sulaukėme didesnės sąskaitos, nors beveik visą mėnesį buvo išjungta kabelinė televizija.

Tik kai pakėliau triukšmą, pažadėjo, kad bent už tą mėnesį, kai negavome paslaugų, mokėsime kaip iki šiol. O toliau – jau didesnė sąskaita, nes dėl kažkokių priežasčių mūsų turėtų kanalų paketo nebeliko“, – pasipiktinimo neslėpė V. Berankienė.

Skundų lavina

Kiti „Sekundės“ kalbinti panevėžiečiai taip pat skundėsi, kad susidūrė su verslininkų savivale.

Garbaus amžiaus sulaukusi Aldona teigė, kad jau kuris laikas nerodo jos pamėgtų kanalų – juos pakeitė rusiški ir lenkiški, o jų programa moters visai nedomina.

Nebeliko net jos mėgstamo kanalo „LRT kultūra“.

Šį mėnesį daugelis panevėžiečių nebemato savo pamėgtų televizijos kanalų – juos pakeitė lenkiškos ir rusiškos programos.

„Labai tikiuosi, kad čia įsivėlė klaida ir užteks tik pareguliuoti televizorių, bet aš pati nemoku. Atėjau paprašyti, kad atsiųstų meistrą, nes prisiskambinti neįmanoma. Sąskaita gal ir tokia pati, bet dabar nebegalima atsiskaityti Butų ūkio kasoje, reikia eiti į banką, o ten dar papildomai mokėti. Pensininkui kiekvienas euras svarbu“, – kalbėjo moteris.

Centre gyvenantis Viktoras Gasiūnas apie „Cgates“ paslaugas atsiliepė ne taip taktiškai. Jo teigimu, kol naudojosi „Katekos“ paslaugomis, per daugybę metų nesusidūrė su problemomis ar trikdžiais, tačiau įmonę perpirkus „Cgates“, internetas stringa kiekvieną savaitę.

Kiek buvo skambinta, vis žadama, kad problema bus išspręsta, tačiau atrodo, kad niekas nenori to daryti.

"Dirbu namuose, tad internetas man reikalingas dvidešimt keturias valandas per parą, tačiau būna dienų, kad praktiškai neįmanoma dirbti, nes interneto ryšys nuolat dingsta. Visko gyvenime būna, technika turi savybę gesti, bet šiuo atveju net nesiimama priemonių tvarkyti. Kai pagrasinau, kad nutrauksiu sutartį, nes jų interneto kokybė tragiška, man buvo paaiškinta, jog privalėsiu sumokėti netesybas. Jeigu jie taip „rūpinasi“ savo klientais, tikėtina, kad jų greitai nebeturės. Kai tik baigsis sutartis, bėgsiu nuo jų nė neatsigręždamas. Net neabejoju, kad tą padarys ir kiti“, – piktinosi V. Gasiūnas.

Nesklandumai laikini

„Cgates“ vadovas Petras Kirdeika teigė, kad nesklandumai laikini. Planuojama, kad visi trikdžiai bus pašalinti dar iki mėnesio pabaigos.

Taip atsitiko todėl, kad prijungus bendrovių „Kateka“ ir „Elekta“ interneto tinklus specialistai nespėjo suderinti jų taikytų skirtingų technologijų.

„Apie galimus trikdžius, kiek leidžia galimybės, iš anksto informuojame. Šiuos darbus planuojame baigti birželio mėnesį. Tai leis klientams siūlyti kokybiškesnes interneto paslaugas ir patenkinti augančius poreikius spartesniam internetui – jau dabar daliai Panevėžio klientų šie techniniai atnaujinimai leido pasiūlyti greitesnį internetą“, – „Sekundei“ aiškino P. Kirdeika.

Kadangi tik dabar baigiami bendrovių perėmimo darbai, klaidų galėjo įsivelti ir gyventojų sąskaitose. Buvo gerinama sąskaitų administravimo tvarka, kad klientai galėtų matyti savo įsiskolinimus ar permokas. Iki šiol tokios galimybės neturėjo.

„Labai mažai daliai Panevėžio klientų sąskaitose galėjo įsivelti netikslumų. Atsiprašome dėl to, o žmonės, pastebėję netikslumus, turėtų kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo liniją arba užsukti į artimiausią saloną, kur kartu šiuos klausimus išspręsime“, – patarė „Cgates“ vadovas.

Pasak P. Kirdeikos, priekaištai, kad klientams nepranešusi apie televizijos tinklelio pokyčius įmonė savavališkai pakeitė kai kuriuos kanalus – visiškai nepagrįsti, nes apie tai gyventojai buvo informuoti iš anksto. O jeigu netenkina siūlomos programos, galima rinktis iš keturių planų, siūlančių net iki 80 kanalų, arba susidėlioti televizijos tinklelį pagal savo poreikius ir žiūrėti tik tuos, kuriuos nori.

„Sujungus bendroves , jų klientams siūlome tą patį televizijos tinklelį, kaip ir visiems „Cgates“ klientams Lietuvoje. Šiuo metu galima rinktis iš beveik 80 kanalų, kurie, tikime, atitinka mūsų žiūrovų poreikius. Apie būsimus tinklelio pokyčius klientus informavome iš anksto, tačiau nuolat vertiname savo žiūrovų įpročius bei pomėgius ir, atsižvelgę į tai, formuojame pasiūlymus“, – teigė P. Kirdeika.

Daugiau skaitykite - naujienos.lt