Pagal Lietuvos banko (LB) metodiką sudarytame krepšelyje turės būti sąskaitos atidarymas, elektroninė bankininkystė, sąskaitos valdymo ir saugi prisijungimo prie jos priemonė (kodų kortelė su SMS žinutėmis, kodų generatorius), neribotas gautų mokėjimų eurais įskaitymas, neribotas grynųjų pinigų įmokėjimas kredito įstaigos parinktu būdu.

Taip pat jame turės būti mokėjimo kortelė ir mokėjimo operacijos kortele, ne mažiau kaip dešimt bet kokių pervedimų eurais internetu kas mėnesį, įskaitant įmokas, elektroninių sąskaitų apmokėjimą, pervedimus įstaigos viduje ir į kitus mokėjimo paslaugų teikėjus, tiesioginio debeto operacijas, grynųjų pinigų išmokėjimas – ne mažiau kaip 550 eurų per mėnesį banko bankomatų tinkle.

Piniginę socialinę paramą gaunantys nepasiturintys gyventojai turės galimybę šiuo krepšeliu naudotis su 50 proc. nuolaida, t.y. už 0,75 euro per mėnesį.

Taikys skirtingą kainodarą

Kaip skelbiama SEB interneto svetainėje, nuo vasario 1 dienos banko klientai galės pasirinkti iš 6 paslaugų krepšelių.

LB reikalavimus atitinkantis planas „Standartas“ kainuos 1,50 euro. Gyventojai taip pat galės pasirinkti iš planų „Sumanu“ (1,80 euro) ir „Sumanu plius“ (3 eurai), kurie gali kainuoti pigiau (atitinkamai 1 ir 2,50 euro), jei darbo užmokestis, stipendija ar pensija gaunama į SEB sąskaitą.

SEB taip pat siūlys specialius planus „Senjoras“ (0,70 euro), „Moksleivis“ (nemokamai), „Jaunimas“ (0,50 euro).

Swedbank“ kol kas siūlo du planus: „Patogu“ (1,70 euro) ir „Patogu plius“ (2,90 euro). Pigiau už banko paslaugas mokėti gali į jo sąskaitą atlyginimą gaunantys klientai (0,90 euro).

Specialiais pasiūlymais pasinaudoti taip pat gali banko jaunimui arba senjorams skirtų programų dalyviai. Dalyvavimas šiose programose kainuoja po 0,70 euro per mėnesį.

„Bazinį paslaugų krepšelį, kaip ir numatyta reikalavimuose, „Swedbank“ klientams pasiūlys kitąmet. Tai bus atskiras pagrindinių bazinių paslaugų rinkinys, kuris atsiras šalia jau pristatytų „Swedbank“ paslaugų planų „Patogu“ ir „Patogu plius“, – DELFI paaiškino „Swedbank“ privačių klientų tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Ji taip pat sakė, kad bankas pritaria tam, jog daugumai klientų yra paprasčiau ir patogiau už pagrindines paslaugas mokėti vieną fiksuotą mokestį.

„Tuo pačiu manome, kad skirtingiems klientams gali būti aktualios skirtingos paslaugų kombinacijos, todėl jau pristatėme „Swedbank“ paslaugų planus, kurie suteiks klientams didesnes pasirinkimo galimybes“, – pridūrė J. Gumuliauskienė.

„Swedbank“ atstovė pridūrė, kad paslaugų planai gali būti aktualesni klientams, kurie turi daugiau nei vieną sąskaitą, nori naudotis visiškai neribotais mokėjimais ir naujos kartos bekontakte kortele bei turi didesnių poreikių išgryninimui.

DNB šiuo metu klientams siūlo pasirinkti iš trijų paslaugų krepšelių: „Kasdienio“ (1,50 euro), „Aktyvaus“ (3,50 euro) ir „Auksinio“ (5,50 euro).

DNB banko komunikacijos vadovas Valdas Lopeta taip pat sakė, kad nuo kitų metų vasario visiems klientams bus taikomas standartinis kortelių aptarnavimo mokestis – 0,60 euro per mėnesį. Iki šiol kai kuriems klientams ši paslauga buvo nemokama.

„LB pagrindinės sąskaitos bei krepšelio įvedimas su šiuo pokyčiu nesusijęs, tokį sprendimą priėmėme siekdami supaprastinti ir optimizuoti savo kainodarą“, – paaiškino jis.

Pašnekovas taip pat sakė, kad pasirinkus, pavyzdžiui, banko planą „Kasdienis“ į jį būtų įskaičiuotas ne tik debeto kortelės administravimas, bet ir neribotas sąskaitų administravimas, lėšų įskaitymas, pervedimai eurais, išgryninimas DNB ir SEB bankomatuose iki 550 eurų per mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (265)