Tačiau ne visada turimas draudimas gali padovanoti ramybę. Tailande į avariją patyrusiam lietuviui šoką sukėlė ne tik vos gyvybės nenunešęs įvykis, bet ir draudimo kompanijos reakcija. Socialiniuose tinkluose pasklidęs vaikino pasipiktinimas privertė draudimo bendrovę jam padaryti išimtį.

Jaunasis verslininkas ir keliautojas Jokūbas Laukaitis socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pasidalijo visai neseniai nutikusia, bet pakankamai sėkmingai pasibaigusia istorija.

„Niekada nebuvau taip arti mirties, kaip šią savaitę“, – savo pasakojimą pradėjo jaunuolis.

Pasak jo, praėjusios savaitės antradienį, atostogų Tailande metu, važiuojant su motoroleriu, kurie itin populiarūs šalyje ne tik tarp vietinių, bet ir turistų, jis pateko į avariją. Važiuojant į kojų masažą vos už kelių šimtų metrų nuo viešbučio į lietuvį įsirėžė kitas motoroleris.

„Abu žmonės, važiavę tuo motoroleriu, buvo visiškai girti. Pirmą kartą gyvenime praradau sąmonę, – prisipažino J. Laukaitis. – Kai mano draugai prisiartino prie manęs, gulėjau nejudėdamas, kūnas pasruvęs krauju. Po kelių minučių atsistojau ir pradėjau nekontroliuojamai drebėti“.

Nuvykęs į ligoninę jaunuolis sužinojo, kad avarijos metu jam keturiose vietose skilo žandikaulis, operacijos kaina – 9 850 JAV dolerių (apie 9 250 eurų). Lietuvis teigė turėjęs kelionių draudimą bendrovėje „Gjensidige“, tačiau ši informavo, kad nekompensuos patirtų gydymo išlaidų.

„Kitą dieną man sėkmingai atliko keturias valandas užtrukusią plastinę operaciją ir dar keturias dienas praleidau ligoninėje, apmąstydamas, kas nutiko“, – socialiniame tinkle pasakojo J. Laukaitis.

Nors patirtis su draudimo kompanija lietuviui buvo nemaloni, visgi ligoninę jis paliko su šypsena, supratęs, koks brangus dalykas yra gyvybė ir kaip jam pasisekė.

Būtina pasidomėti draudiminiais įvykiais

Įsigyjant kelionės draudimą klientams patariama pasiskaityti ir pasidomėti, kokių įvykių atveju atostogaujant užsienyje jiems priklausytų draudimo išmokos.

Bendrovės „Gjensidige“ Žalų direktorius Gytis Matiukas teigė apgailestaujantis dėl kliento eismo įvykio, tačiau draudimo paketas, kurį buvo įsigijęs J. Laukaitis, pasak jo, nesuteikia draudimo apsaugos tuo atveju, kai vairuojamas motoroleris.

„Tačiau realios situacijos paskatina mus nuolat peržiūrėti savo veiklą ir teikiamas paslaugas. Šis įvykis mums padėjo pažvelgti į aplinkybes plačiau. Žmonės keliauja vis toliau, praleidžia užsienyje daugiau laiko, todėl ne visuomet pakanka standartinio draudimo paketo. Šiuo metu tobuliname kelionių draudimo taisykles ir tikime, kad jos klientams bus naudingos“, – komentavo G. Matiukas.

Minėtu J. Laukaičio atveju bendrovės atstovas teigė, jog įmonė priėmė sprendimą padaryti išimtį ir atlyginti lietuvio patirtas medicinos išlaidas.