Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytojas Gediminas, kuris pasakojo, kad priešpiet „IKI“ parduotuvėje, esančioje Mindaugo g. pirkėjai negalėjo atsiskaityti mokėjimo kortelėmis.

„Pats ėjau apsipirkti ir mačiau, kaip prie kiekvienos kasos stovėjo bent po 15 žmonių. Kasos aparatai nepriėmė jokių kortelių“, – DELFI pasakojo jis.

Norėdami atsiskaityti už pirkinius, žmonės ėjo išsigryninti pinigų prie parduotuvės esančiame bankomate.

„Ir ten jau formavosi eilė, greitai gali ištuštėti ir bankomatas“ – sakė pirkėjas.

Susisiekus su „IKI“ atstove spaudai Berta Čaikauskaite paaiškėjo, kad žmonės patiria problemų atsiskaityti kortelėmis visame mieste, tiek degalinėse, tiek ir kituose prekybos centruose.

DELFI taip pat gavo ir kitų skaitytojų laiškų, kuriuose jie tikina, kad negali atsiskaityti kortelėmis.

Skaitytojas Karolis nurodė, kad neveikia visi SEB bankomatai ir vartotojai negali atsiskaityti parduotuvėse, o viešai bankas nėra nieko paskelbęs.

Kitas DELFI skaitytojas Gytis su šia problema susidūrė parduotuvėje „RIMI“, esančioje Žirmūnuose: „Eidamas į parduotuvę savaitgalį gana anksti ryte tikėjausi greitai apsipirkti, nes įprastai tokiu metu žmonių parduotuvėje daug nebūna, tačiau nustebau prie kasų pamatęs nusidriekusias ilgas eiles, kaip paaiškino kasininkės, problemos su atsiskaitymais kortelėmis, eilėje teko pralaukti 20 min.“

Pasirodė informacija, kad mokėjimo kortelėmis nepavyksta atsiskaityti tiek Kaune, tiek Klaipėdoje.

„IKI Klaipėdoje nepriima jokių kortelių, aptarnauja tik mokant grynaisiais. Kasose eilės, pirkinių kvitą išspausdina po 2 min.“ – rašė
skaitytojas iš Klaipėdos.

SEB banko atstovė spaudai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienėdaug patvirtino, kad šeštadienį priešpiet buvo sutrikimų atsiskaitant SEB banko išduotomis mokėjimo kortelėmis ir taip pat SEB banko mokėjimo terminaluose.

„Iš tiesų dėl techninių priežasčių gerą pusvalandį negalima buvo atsiskaityti kortelėmis, tačiau šiuo metu (apie 12 val.) viskas jau veikia. Atsiprašome klientų už nepatogumus“, – situaciją pakomentavo ji.

„Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus DELFI atsiųstame komentare teigiama, kad „Swedbank“ mokėjimo kortelės ir kortelių skaitytuvai veikia be trikdžių:

„Jokių sutrikimų „Swedbank“ sistemose nefiksuojame ir atsiskaitymai vykdomi įprasta tvarka. Visgi pasitaikė atvejų, jog kai kurie atsiskaitymai buvo atmetami dėl trikdžių, kilusių kitų bankų sistemose, jeigu atsiskaitant buvo naudojami tų bankų mokėjimo kortelės ar kortelių skaitytuvai“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (457)