Tyrimas rodo, jog kaina, renkantis degalus, išlieka svarbiausia. Taip sako 85 proc. apklaustų vairuotojų. Priedais domisi – perpus mažiau.

„Yra žmonių, kurie tikrai domisi [degalų priedais – LRT.lt. Deja, tų žmonių dalis yra pakankamai nedidelė. Kita – didžioji dalis – yra tų, kurie tiesiog tiki vienu ar kitu tinklu, tiki tuo produktu, kurį tie tinklai parduoda ir pila galutinį produktą, visiškai nekvaršindami sau galvos, ar tai yra priedai, ar tai biodegalai, ar tai multifunkciniai degalai, ar apskritai degalai be priedų“, – pasakojo degalinių tinklo generalinis direktorius Ringaudas Steikūnas.

Degalais su įvairiais priedais prekiauja visi didieji degalinių tinklai. Bet vairuotojai prisipažįsta apie juos žinantys nedaug. Europos Komisija prieš porą metų paskelbė, kad Lietuvoje, kaip, beje, ir visoje Europoje, informacijos apie degalus apskritai labai trūksta.

Degalinėje žurnalistų kalbinti vairuotojai sakė, kad pirkdami biodegalus ar kokius kitokius – skirtumo nejaučiantis. Nebent tik žiemą, kai siūloma užsipilti degalų, kurie neužšąla esant minusinei temperatūrai. Bet daliai vairuotojų, anot tyrimo, jau rūpi degalų poveikis aplinkai, kai anksčiau į ekologiją beveik nekreipta dėmesio.