Tačiau tuo pačiu padidėjo ir šio karšto gėrimo kaina pirkėjams.

„Kainų pokytį lėmė naujo dar aukštesnės kokybės kavos pupelių mišinio įvedimas. Taip pat, pradėtas naudoti aukštesnės kokybės pienas. Dėl natūraliai didesnės šių produktų savikainos apie 10 euro centų ūgtelėjo tam tikrų rūšių kavos galutinė kaina. Standartinio dydžio juodos ir baltos kavos, kurios sudaro nemažą dalį bendrų kavos pardavimų, kainos išliko nepakitusios. Rinkos duomenimis, mūsų restoranuose siūlomos kavos kainos šiuo metu yra vienos mažiausių Lietuvoje“, - komentare DELFI sakė „McDonald‘s“ marketingo ir skaitmeninės rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Laura Jasėnaitė.

Remiantis pranešime spaudai cituojamos apklausos duomenimis, didžioji dalis kavos vartotojų (82 proc.) šį gėrimą geria bent kartą per dieną, beveik penktadalis (17 proc.) – bent kartą per savaitę ir vos 1 proc. sako kavą geriantys ne dažniau kaip kartą per mėnesį.

Neretai kavą jos mėgėjai geria ir įvairiose kavinėse ar perka išsinešti. Net 56 proc. apklaustųjų teigia taip besielgiantys bent kelis kartus per savaitę.

Pasak apklausos dalyvių, 41 proc. kavos gėrimas jau tapęs kasdieniu įpročiu. Trečdalis (33 proc.) kavą renkasi dėl mėgstamo skonio, o penktadalis įsitikinę, jog šis gėrimas jiems suteikia energijos.

Pasak L. Jasėnaitės, naujausi duomenys tik patvirtino jau ne vienerius metus tinklo restoranuose pastebimą tendenciją, jog vartotojų mėgstamiausia yra kava su pienu. Dažniausiai „McDonald‘s“ lankytojai Lietuvoje renkasi klasikinę pienišką kavą ar kapučiną. Šioms pirmenybę teikia net 7 iš 10 pirkėjų. Kas penktas mielai renkasi tradicinę juodą kavą, o kas dešimtas – juodą kavą su pienu.

Naująjį kavos pupelių mišinį specialiai „McDonald‘s“ restoranų tinklui tiekia bendrovė „Paulig“. Ši kava taip pat žymima ir tarptautiniu UTZ tvarumo sertifikatu.

Pasak pranešimo, „McDonald‘s yra pirmaujantis restoranų tinklas Lietuvoje, kuriame kasmet apsilanko daugiau kaip 7,3 mln. lankytojų. Šiuo metu šalyje veikia 11 tinklo restoranų – 7 Vilniuje, 2 Kaune, po 1 Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Taip pat, 4 „McCafé“ kavinės, visos šiuo metu įsikūrusios Vilniuje. „McDonald‘s“ restoranus Lietuvoje valdanti „Premier Restaurants“ priklauso Maltos bendrovei „Premier Capital“, kuri yra licencijuota „McDonald‘s“ plėtotoja Baltijos šalyse, Maltoje, Graikijoje bei Rumunijoje. Šiuo metu bendrovė valdo iš viso 132 „McDonald‘s restoranus, kuriuose dirba daugiau nei 6,8 tūkst. darbuotojų.

„McDonald‘s“ restoranus Centrinėje ir Rytų Europoje valdanti „Premier Capital“ priklauso Maltos įmonių grupei „Hili Ventures“. „Hili Ventures“ apima įvairiapuses veiklas bendradarbiaujant su „McDonald‘s“ ir „Apple“ prekės ženklais, taip pat logistikos, inžinerijos, technologijų bei turto vystymo srityse. „Hili Ventures“ didžiuojasi bendradarbiaudama su tokiais partneriais kaip CMA CGM, „FedEx Ezpress“, IBM, „Konecranes, NCR, „Wincor Nixdorf“ ir daugeliu kitų pasaulinių prekės ženklų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)