Greitojo maisto restoranų tinklas „Arby’s” neseniai žiniasklaidos priemonėse nemažai rašė apie „Mėsos kalną“. Tai sumuštinis, į kurį dedamos šešios skirtingos mėsos rūšys, dviejų rūšių sūris, vištiena, o sumuštinis papuošiamas kumpio juostelėmis.

Kaip rašo BBC, šis patiekalas nėra laikinas pasiūlymas ar ypatingas pirkėjų paskatinimas, tai – patiekalas iš „Slaptojo meniu“, kurį gali užsisakyti tik tie klientai, kurie žino apie jo egzistavimą.

„Mėsos kalnas“ – tai tik dalis sparčiai augančios slaptojo meniu tendencijos, užvaldžiusios greitojo maisto užkandinių ir restoranų tinklus visame pasaulyje.

Šiuo metu vis populiarėjantys patiekalai, kurių nėra pagrindiniame meniu, - tai jokia naujovė. Kiley Libuitas kartu su savo broliais paauglystėje rungtyniavo – mėgino užsisakyti įmantriausią sodos vandens kokteilį vietos greitojo maisto restoranuose.

Labai greitai Kalifornijos valstijos gyventojas K. Libuitas suprato, kad restoranuose galima užsisakyti viską, ko tik nori, ir tol, kol norai bus adekvatūs, jie tau tai duos.

K. Libuitas ir jo broliai pradėjo prašyti restoranų darbuotojų pagaminti jiems naujų patiekalų ir įkūrė svetainę www.hackthemenu.com, kad pasidalintų šia idėja su kitais.

Šiandien šioje svetainėje – daugybė populiarių slaptojo meniu patiekalų iš didžiųjų greitojo maisto restoranų tinklų: „McDonald’s“, „Burger King“, „Subway“, KFC ir kt.

„Savvy Taco Bell“ klientai gali užsisakyti į pagrindinį meniu neįtrauktus „Superman Burrito“ ir „Cheesy Double Beek Burrito“ sumuštinius.

Jei tai – per didelis iššūkis, galima užsisakyti mažesnį „Cheesarito“ sumuštinį arba švelniąją tortiliją su sūriu, laiškiniais svogūnais ir „Taco“ padažu.

Kaip teigia restoranų pramonės analitikė iš rinkos tyrimų įmonės „NPD Group“ Bonnie Riggs, greitojo maisto restoranų tinklai, tokie kaip „Taco Bell“, vykdo specialius užsakymus dėl augančio tiesioginės įprastų greitojo maisto restoranų sektoriaus konkurencijos.

„Tokie restoranai, kuriuose paprastai klientai aptarnaujami prie kasos, aukštesnės kokybės ingredientai ir pagal užsakymą pagaminti patiekalai sudaro nemažą konkurenciją įprastiniams greitojo maisto restoranams“, - įsitikinusi B. Riggs.

„Greitojo maisto sektoriuje konkuruojama visais įmanomais būdais“, - priduria ji. „Jei yra reikiamų ingredientų ir tai nėra tikrai labai užimtas metas, jie būtinai įvykdys tokį užsakymą, nes siekia, kad klientas pas juos ir vėl sugrįžtų“, - sakė B. Riggs.

Tačiau tai nesutrukdė staliukus turintiems restoranams ir įprastiniams greitojo maisto užkandinių tinklams, tokiems kaip „Pantera“ ar „Chipotle“, taip pat įsitraukti į „Slaptojo meniu“ judėjimą.

„Chipotle“ mielai siūlo savo klientams „Quesarito“ patiekalą – patobulintą „Burrito“ iš tradicinio meniu.

Internetinėje svetainėje „HackTheMenu“ teigiama, kad šis patiekalas labai populiarus, tačiau iš kur atsiranda slaptieji užsakymai?

K. Libuitas patikino, kad žinutės „Facebook“ ir kituose socialiniuose tinkluose labiausiai prisidėjo prie didžiulio „Slaptojo meniu“ pasiūlymų augimo, ypač per pastaruosius šešis mėnesius.

Tačiau, anot K. Libuito, ne kiekvienas restoranas ar darbuotojas yra informuotas apie „Slaptojo meniu“ patiekalus.

„Patartina turėti patiekalo receptą mobiliajame telefone ar užsirašius kur kitur, jei kartais jie nežinotų, kaip šį patiekalą gaminti“, - paaiškino K. Libuitas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (64)