Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja Rasa. Kartu su šeima Palangos priemiestyje atostogavusi moteris tikino negalėjusi ramiai pailsėti. Šalia kotedžo, kuriame ji nuomojo apartamentus, visą savaitę vyko statybos.

„Rinkomės vietą ne pačioje Palangoje, o priemiestyje, nes tikėjomės tylos ir ramybės. Deja, remontų garsai žadindavo nuo ankstyvo ryto. Dieną lauke būdavo net sunku susikalbėti per grąžtų ar pjūklų garsus bei ekskavatorių burzgimą. Tad brangi kotedžo su veranda nuoma vargu ar pasiteisino – ten nebuvo nei tylos, nei ramybės, nei gryno oro“, - pasakojo moteris.

Rasa tikino pasijutusi tarsi statybų aikštelės viduryje. Ji piktinosi ir dėl to, kad prieš pasirinkdama vietą, kurioje atostogaus, nebuvo įspėta dėl netoliese vykstančių statybų.

Apie statybas – nė žodžio

Su panašiomis problemomis susiduria ir Palangoje esančio viešbučio „Vila Rosa“ klientai. Jūratės gatvė, kurioje ir yra minėtas viešbutis, šiuo metu renovuojama. Kadangi gatvė dabar yra neasfaltuota, padengta žvyru, viešbučio klientai skundžiasi negalintys šalia viešbučio važinėtis dviračiais, atsidaryti langų – pro į kambarius patenka dulkės, kenčiantys triukšmą.

Viešbučio internetiniame tinklalapyje jokios informacijos apie tai, kad šalia viešbučio vyksta statybos darbai, nėra.

Paskambinus bendruoju „Vila Rosa“ telefono numeriu ir apsimetus kliente, pavyko sužinoti, kad laisvų kambarių dar yra. Tačiau pokalbio metu apie šalia vykstančias statybas perspėta nebuvau. Paklausus, ar Palangoje vykstančios statybos nėra šalia jų siūlomo viešbučio, mergina tai patvirtino.

Kaltina darbų nespėjusią užbaigti savivaldybę

„Taip, yra renovuojama gatvė. Nuo žmonių priklauso. Vieniems girdisi, kitiems ne. Bet tai nuo mūsų nepriklauso, žinokite, mes šiuo atveju niekuo negalime padėti“, - patikino mergina.

Ji papasakojo, kad statybas užbaigti buvo planuojama iki vasaros sezono pradžios, tačiau viskas neplanuotai užsitęsė. Paklausta, kodėl informacija apie tai nepateikiama užsisakant kambarį internetu, mergina atsakė, kad tai ne jų viešbučio teritorija.

„Čia savivaldybės prioritetinė sritis. Deja, situacija šiandienai tokia“, - patikino ji.

Paklausta, ar dėl kilsiančių nepatogumų galiu gauti kažkokių nuolaidų, ji patikino, kad tokios galimybės nėra. „Tikrai negaliu. Tai ne nuo manęs, iš tikrųjų, priklauso“, - teigė ji. O išgirdusi mano dvejones, patarė dar kartą gerai pagalvoti.

„Tiesiog nežinau, ką ir pasakyti. Pagalvokite“, - atsisveikino viešbučio atstovė.

Tvarkomos ir dar kelios gatvės

Palangos savivaldybės Statybos skyriaus vedėjas Egidijus Balsys patvirtino, kad pagal sutartį, Jūratės gatvė gali būti atnaujinama 5-ius metus. Tad spėti, kada tiksliai remontas baigsis, jis nedrįso.

„Tai yra rekonstruojama gatvė. Kiekvienais metais yra skiriama pinigų ir atliekami darbai. Kiek bus skirta pinigų, taip greitai remontą ir baigsime. Tvarkomi inžineriniai tinklai, lietaus nuotėkos, elektros iškėlimo, dangos atnaujinimo darbai “, - pasakojo E. Balsys.

Problemos šioje situacijoje jis neįžvelgė. E. Balsys patikino, kad visa informacija apie renovuojamas gatves yra pateikta jų tinklalapyje. Jis perspėjo, kad Palangoje taip pat tvarkomos Žvejų ir Kęstučio gatvės.

Pranešti ar ne, sprendžia šeimininkai

Evalda Šiškauskienė
Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė išgirdusi apie šią situaciją patikino, kad įžvelgia ir viešbučių vadovų kaltę.

„Perspėti dėl statybų viešbučiai turėtų. Tačiau niekada negali žinoti, kada šalia prasidės statybos. Yra tylos valandos, kurios yra visuotinai priimtos, nuo 10 vakaro iki 6 ryto, kada jau negalima triukšmauti. Žinote, nuo to niekas niekada neapsaugotas. Prieš mane, pavyzdžiui, M. K. Čiurlionio gatvėje visą savaitę balkoną remontuoja. Tai galima nusišauti, kai ryte pradeda gręžti“, - atviravo moteris.

Tačiau ji patikino, kad dėl šalia vykstančių remonto darbų būsimi klientai turėtų būti perspėti dar prie užsisakydami kambarį. Geriausia, jei informacija būtų skelbiama įmonės internetiniame tinklalapyje.

„Dienos metu žmogus vis tiek dažniausia būna prie jūros, tai aš čia nematau problemos. Bet bent kažkokia nuolaida ar papildoma dovana tikrai žmogų pamalonintų. Tačiau tai yra kiekvieno šeimininko sprendimas. Manau, kad jeigu šeimininkai yra protingi ir nori, kad svečias grįžtų, ras šimtą būdų, kaip atsiprašyti ir išspręsti tokią situaciją“, - patikino moteris.

Į tokią situaciją patekusiems ir prieš tai perspėjimo nesulaukusiems asmenims E. Šiškauskienė patarė kreiptis į Valstybinių vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (90)