Atkuto nuo šilumos

Klaipėdietis Mantas Pralgauskas jau ne vienus metus miegojo ant grikių lukštų pagalvės. Jam ji itin patiko, todėl jis nusprendė įsigyti didesnę, kad miegoti būtų dar patogiau.

Už 50 litų grikių lukštų pagalvę įsigijęs vyras nė nenumanė, kad sykiu nusipirks ir įnamį.

„Nusipirkęs pagalvę, ją išpakavau, o kai padėjau ant jos galvą išgirdau, jog kažkas krebžda. Maniau, kad pagalvę pasidėjau netinkamai ir garsus skleidžia vienas į kitą besitrinantys grikių lukštai. Tačiau ir apvertus pagalvę, traškėjimas joje nesiliovė“, – prisiminė M.Pralgauskas.

Jis pasiūlė ir žmonai pabandyti padėti galvą ant naujosios pagalvės, tačiau sutuoktinė pabijojo, todėl pasiūlė geriau atitraukti užtrauktuką ir pasižiūrėti, kas yra pagalvės viduje.

„Kai užtrauktuką atitraukėme ir šiek tiek pasklaidėme grikių lukštus, apstulbome tarp jų radę riebų kirminą. Akivaizdu, kad jį parsivežėme sykiu su pagalve iš prekybos centro ir gyvis šiltame bute tiesiog atkuto“, – neabejojo pašnekovas.

Atsiprašymo nesulaukė

Jis iš pagalvės išbėrė visus grikių lukštus, juos persijojo ir daugiau kirminų nerado. Tačiau vyras neatmetė galimybės, jog kurią nors naktį jis gali būti vėl nemaloniai nustebintas.

„Grikių lukštus supyliau atgal į pagalvės impilą, tačiau jei juose yra kirminų kiaušinėlių, jie juk gali išsiristi“, – svarstė M.Pralgauskas.

Jis kreipėsi į pagalvės gamintojus nurodytu kokybės telefonu. Juo atsiliepusi moteris paaiškino, jog tikrai taip negali būti, kad pagalvėje atsirastų kirminas, tačiau užsirašė klaipėdiečio telefoną ir žadėjo jį perduoti darbuotojams, atsakingiems už pagalvių kokybę.

Iki vakar popietės M.Pralgauskas telefono skambučio ar atsiprašymo dar nebuvo sulaukęs.

Originalo duoti negalima

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėjos Vijoletos Budriuvienės teigimu, klaipėdietis pirmiausia turi kreiptis ne į pagalvės gamintoją, o į pardavėją.

„Jam raštu reikia išdėstyti nusiskundimą ir savo pageidavimą – pakeisti prekę ar už ją grąžinti pinigus. Prie pretenzijos reikia pridėti prekės pirkimo kasos čekio kopiją, o ne originalą, nes pasitaiko atvejų, kai pardavėjai čekius pradangina, o paskui aiškina, kad pirkėjai jų nedavė“, – patarė V.Budriuvienė.

Pardavėjas turi tenkinti pirkėjo pageidavimą, o jei atsisako tai daryti, tuomet per 10 dienų turi pateikti raštišką atsakymą, kodėl pretenzijos netenkins.

Skundas – išskirtinis

Jei pardavėjo atsakymas ir atsisakymas netenkina pirkėjo, jis gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.

„Tuomet mes organizuojame patikrinimą ir nurodome, ar pirkėjo reikalavimas pagrįstas. Jei taip, tai pardavėjas per dvi savaites turi išpildyti pirkėjo valią“, – aiškino V.Budriuvienė.

Ji tvirtino, jog inspekcijos Klaipėdos skyriuje per pastaruosius kelerius metus nebuvo gauta nė vieno skundo dėl nekokybiškų grikių lukštų pagalvių ir juo labiau – jose rastų kirminų.

„Matyt, grikių lukštai, kuriais buvo užpildyta pagalvė, buvo užteršti parazitų kiaušinėliais, o esant tinkamoms sąlygoms ir išsirito vikšras“, – svarstė pašnekovė.

Jos teigimu, klaipėdiečiai dažniausiai skundžiasi dėl nekokybiškos avalynės, mobiliųjų telefonų ir baldų.