Į nemalonią situaciją pasakojo pakliuvusi DELFI skaitytoja Ieva (vardas pakeistas – DELFI), kuri šiuo metu nori atsiimti pinigus už nekokybiškai atliktus darbus, nes pirmąkart taisydami padarytus defektus šių meistrai paliko dar daugiau.

Po taisymo – dar daugiau broko

Ieva DELFI rašė, kad su šeima senuosius plastikinius langus pakeisti naujais bei įstiklinti balkoną nusprendė įsigijusi seną butą Vilniuje – artėjant žiemai, nusprendė, kad taip bus šilčiau. „Sumokėjome nemažus pinigus, tačiau net neįsivaizdavome kokie lauks mūsų vargai“, - pasakojo į įmonę „Tiks langai“ (UAB „Aveplast“) dėl paslaugų besikreipusi moteris.

Nors bendrovės meistrai atvyko ir nurodytus darbus atliko, Ieva teigė, kad rezultatas jos visiškai netenkinęs. „Nuo montavimo putų pertekliaus vietomis išpūtė apdailos juosteles, vietomis švilpė vėjas, nes, matyt, pataupė pūtų, skardines palanges sudėjo kreivai. Apdaužyti langų kampai - toks jausmas, kad būtų ne vežti saugiai automobilyje, o vilkti paskui per asfaltą. Vienas langas buvo dviejose vietose trūkęs ir užteptas klijais, kad niekas nepastebėtų. Negana to, virtuvės palangė buvo subraižyta, lyg su vinimi rėžta: jos prašėme nedėti, nors meistrai jau rengėsi ją montuoti“, - pastebėtą broką vardijo moteris.

Jau kitą dieną moteris kreipėsi į paslaugas atlikusią bendrovę, kad nekokybiškas darbas būtų pataisytas. „Kitą dieną puolėme skambinėti į tą firmelę, ieškodami atsakymų, kas sutvarkys ar kažką padarys su brokais, kurie buvo padaryti. Vargais negalais prisikvietėme tos įmonės atstovą ir buvo surašyti visi trūkumai, kurie turėjo būti pašalinti per 10 dienų“, - prisimena ji.

Vis tik, paskutinę nurodyto laikotarpio dieną atvykę meistrai, pasak Ievos, ne tik neištaisė visų defektų, bet ir paliko naujų. „Mes vėl likome kvailių vietoje su nevisiškai ištaisytais brokais, o atsirado ir naujų. Tokių kaip: kreivai įstatyta kambario palangė, kurią iš naujo plėšė, nes mums, išrankuoliams, neįtiko, kad per mažai pripurkšta montavimo putų ir per jas pučia vėjas; skirtumas tarp palangės šonų - 2.5 cm; pradėjo neveikti langų užraktai, ne visose pozicijose atsidaro langas, nors, kaip teigia įmonės atstovai, tereikia šiek tiek pareguliuoti ir viskas bus gerai, nors mums taip ir neatrodo“, - piktinosi moteris. Ieva sakė, kad trūko ir apdailos detalių, virtuvės palangės, kurios meistrai neatsivežė.

Nebetiki, kad langai bus sutaisyti

Po defektų taisymo, bendrovės atstovas kitądien vėl atvyko užfiksuoti likusio broko ir norėjo langus sureguliuoti, tačiau šeimininkai to padaryti neleido. „Todėl, kad jis pastatęs langus iš karto turėjo reguliuoti“, - paaiškino vienas iš į situaciją pakliuvusių sutuoktinių.

Vis tik, vėliau bendrovės klientai gavo ir laišką iš teisininkų, kuriame kai kurie defektai pateisinami – neva klientams ir buvo pasakyta, kad palangė neatvežta, nes yra nepagaminta, langai nesureguliuoti, nes to padaryti neleido patys šeimininkai, o įbrėžimas ant balkono durų jų funkcijai netrukdo. „Dėl to įbrėžimo atsiradusio, kad būtų abipusis susitarimas, jie šimtu litų mažina užsakymo kainą“, - sakė skaitytojos sutuoktinis.

Pati Ieva rašė liūdinti, jog panorus pasikeisti langus, teko sugaišti tiek laiko, o kokybiškų langų vis tiek neturi. „Ateina žiema, šaltis, o mes niekaip su langais negalim susitvarkyti. Iš tiesų labai liūdna, kad reikia tiek nervų ir jėgų atiduoti elementariam dalykui, kad reikia skambinti, rašyti raštus (ką, beje, dabar ir darome), kad gautume tai, už ką esame sumokėję, - laiške rašė moteris. - O įmonės atstovai su mumis jau nebendrauja, į mūsų pretenzijas atsakymus siunčia įmonės teisininkai“.

Jos vyras sakė, kad šeima dabar tebenori atsiimti pinigus, nes nebetiki, kad defektai meistrų bus pataisyti, be to, vyriškis pasakojo, kad jau anksčiau sudėtinga buvę ir susisiekti ir išsiaiškinti, kada atvyks meistrai. Tiesa, parašęs laišką apie siekį atsiimti pinigus, gavo atsakymą, kad defektai bus sutvarkyti gavus galimybę, o klientas turėtų nurodyti, kada meistrai gali atvykti. Pasak vyriškio, apie pinigų grąžinimą jam užsiminta nebuvo.

DELFI kreipusis į bendrovę ir paprašius patikslinti bendras brokų atsiradimo priežastis bei jų taisymo procedūrą, „Tiks langai“ Kokybės kontrolės vadybininkė Monika Dilytė situacijos plačiai nekomentavo. „Dėkojame už susidomėjimą vartotojų teisėmis ir situacija Lietuvos langų rinkoje. Pažymime, kad be teisių LR įstatymai užsakovui nustato ir prievoles. Išsamesnį atsakymą į Jūsų pateiktus klausimus parengsime kitą savaitę“, - teigiama atsakyme.

DELFI primena, kad vartotojas turi teisę reikalauti grąžinti sumokėtą sumą ir grąžinti netinkamos kokybės daiktą bendrovei. Norint tai padaryti, reikia parašyti prašymą pardavėjui, jam neatsakius, galima kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (332)