DELFI skaitytoja pasakojo, kad į nemalonią situaciją pakliuvo su vyru nusprendusi pasiklausyti praėjusį penktadienį Filharmonijoje vykusio „Gaidos“ festivalio koncerto. „Atėjome vakare, kaip ir buvo skelbta anksčiau bei parašyta ant bilietų - 26 d., penktadienis, 19 val. -, bet filharmonijoje langai buvo tamsūs, durys užrakintos“, - pasakojo ji. Mergina sako ten su savo vyru buvusi ne viena – aplinkui blaškėsi ir kiti koncerto pasiklausyti norėję žmonės. „Ten buvo ir daugiau žmonių, kurie galbūt galvojo, kad yra kokia nors Mažoji salė Filharmonijoje, kad neįleidžia...“, - juokavo DELFI skaitytoja.

Mergina pasakojo, kad kasoje pasiteiravus apie koncertą, paaiškėjo, kad jis jau įvyko vakar – ketvirtadienį. „Kasoje nieko neaiškino, tik atidavė pinigus. Jie man konkrečiai nieko nesakė, nes kiti žmonės jau buvo paklausę ir tiesiog sakė, kad buvo kažkur apie tai informuota“, - pasakojo ji.

Merginos teigimu, asmeniškai apie tai, kad buvo pakeista renginio data, pranešta nebuvo, ji sakė taip pat nemačiusi, kad informacija platinta bendrais kanalais. „Nors naujienų portalus kasdien paskaitau, bet man tokia informacija į akis nepakliuvo“, - sakė ji. Mergina sakė, jog vietų, kur buvo platinta informacija vėliau pati taip pat neieškojusi. „Klausimų tokių nekilo, tik šiaip – apmaudu“, - DELFI sakė ji, nors ir lengvai atgavo už bilietus sumokėtus pinigus – 60 litų.

Festivalio organizatoriai: dėl klaidingų bilietų kalti ne mes

Už muzikos festivalio „Gaida“ organizavimą atsakingos VšĮ „Vilniaus festivaliai“ vardo minėti nenorėjusi administratorė DELFI sakė, kad dėl suklaidintų klausytojų kalta ne jų įmonė. Jos teigimu, koncertas, kuriame norėjo apsilankyti portalo skaitytoja – Petro Geniušo ir Vladimiro Tarasovo pasirodymas – ir turėjo vykti spalio 25 d., ketvirtadienį. Vis dėlto, klaidą padarė bilietus platinę filharmonijos atstovai. „Kaip man minėjo direktorius, jis siuntė informaciją, kur nurodyta, kad koncertas vyksta 25 d. Kodėl filharmonija parašė 26 d., asmeniškai reikėtų klausti jų, nes tai buvo techninė klaida, kurią jie pamatė ir ištaisė“, - sakė moteris.

VšĮ „Vilniaus festivaliai“ darbuotoja teigė, kad dėl to, jog klaidą padarė ne jų įmonė, apie ją būsimus renginio dalyvius taip pat turėjo informuoti pati filharmonija. „Būtent filharmonija platino bilietus į šį koncertą – mes neturime jokio priėjimo prie jų sistemos, kiek jie bilietų pardavė, taigi čia yra iš tikrųjų atsakinga filharmonija, jie turėjo patys kažkokiais būdais informuoti tuos žmones, kurie nusipirko bilietus būtent ne į tos dienos koncertą“, - įmonės poziciją išsakė ji.

Administratorė patikino, kad ne tą dieną į koncertą atėjusių klausytojų nepatogumus siekė sumažinti. Moters teigimu, į tądien Šiuolaikinio meno cente vykusį koncertą „Sinfonietta Riga“ bilietą per klaidą filharmonijoje įsigiję žmonės buvo įleisti nemokamai. „Ne visi galbūt ir atėjo, bet, pavyzdžiui, atėjo viena moteris, paskui ji pasiskambino dviems savo draugėms, kurios taip pat atėjo su bilietais, aš lygiai taip pat informavau personalą, kad dar ateis žmonių, kurie pirko būtent bilietus į 25 d. koncertą, nors buvo užrašyta 26 d. - sakė ji. - Tai yra filharmonijos personalo, kuris būtent dėjo tą informaciją klaida ir mes kaip organizatoriai leidome jiems apsilankyti visiškai kitame koncerte“.

Filharmonija informacijos neišplatino, nes neturėjo kontaktų

Lietuvos nacionalinė filharmonija

Filharmonijos, kur turėjęs vykti koncertas, viešųjų ryšių atstovas Vytautas Gailevičius DELFI sakė, kad klausytojai nepatogumų patyrė todėl, kad buvo pakeista koncerto data. „Rugpjūčio mėnesį įvyko anksčiau skelbto tarptautinio aktualios muzikos festivalio „Gaida“ koncerto datos keitimas – renginys perkeltas į spalio 25 d. (anksčiau skelbti koncerto vieta, valanda, atlikėjai ir bilietų kainos nesikeitė). Minimo koncerto data, vos gavus oficialią žinią apie jos keitimą, iš karto buvo pakeista Filharmonijos interneto tinklapyje, 2012 m. rugsėjo 3 d. išleistame LNF pusmečio koncertų informaciniame leidinyje ir visuose įmanomuose LNF leistuose informaciniuose spaudiniuose bei viešose erdvėse. Apgailestaujame, kad šių priemonių visgi nepakako pasiekti visų klausytojų, pirkusių bilietus į minimą renginį. Į šį koncertą iš anksto buvo parduota keliolika bilietų”, - sakė jis.

V. Gailevičius patikino, kad bilietus įsigijusių žmonių informuoti negalėjo todėl, kad neturėjo jų kontaktų. „Parduodami bilietus kasose nefiksuojame pirkėjų asmeninių kontaktų, tad neturime galimybės susisiekti su pirkėjais asmeniškai ir betarpiškai juos informuoti apie pakeitimus. Dėl to visada rekomenduojame sekti LNF bendrą koncertų informaciją”, - paaiškino filharmonijos atstovas.

Jis sakė, kad visi įsigiję išankstinius bilietus pinigus atgavo. „Nuoširdžiai atsiprašome tų pirkėjų, kurie iš anksto įsigiję bilietus į spalio 26 d. skelbtą koncertą, jų nepasiekus informacijai apie koncerto datos keitimą į spalio 25 d., liko suklaidinti ir neišgirdo juos dominusios programos. Visiems klausytojams, atvykusiems grąžinti bilietus, pageidavimai buvo išpildyti. Tokiais atvejais Filharmonija visada kompensuoja vartotojų patirtus nuostolius”, - kalbėjo V. Gailevičius.