Paulius Paršeliūnas, Kauno įmonės vadovas, pabrėžia: Japonijoje vartotojai skiria ypatingą dėmesį produktų kokybei bei sudėčiai – šioje rinkoje ekologiškų produktų perspektyvos didelės, rašoma įmonės pranešime spaudai.

„Japonija yra aukštų pajamų bei sveikos mitybos šalis. Šią rinką analizavome metus, kol vienoje iš parodų radome atstovą, susidomėjusį ekologiškų pluoštinių kanapių produktais. Vienas iš didžiausių iššūkių buvo atitikti aukšto ekologiškų maisto produktų importo reglamentavimą“, – eksporto į Japoniją ypatumus pabrėžia P. Paršeliūnas.

Sėkmė priklauso nuo produkto

Verslininko patirtis rodo, kad planuojant eksportuoti savo produkciją, svarbu įvertinti ne tik būsimų partnerių kitose šalyse patikimumą, bet ir savo prekių atitikimą individualiems rinkų reguliavimams, kokybiniams parametrams, ekologiško maisto sertifikatams ir kt.

„Tyrimai rodo, kad pirkėjų poreikiai ekologiškiems produktams labai smarkiai auga. Japonija yra viena iš perspektyviausių Lietuvos eksporto rinkų, besidominčių iš Europos atkeliavusia produkcija. Eksportuojami produktai turi būti aukščiausios kokybės, turintys ilgą galiojimo laiką ir konkurencinę kainą“, – pasakoja vadovas.

Dėmesys rinkos analizei – ne pelnui

Bendrovė kelia tikslą per 2016 metus rasti naujų pardavimo kanalų, plėsti siūlomos produkcijos asortimentą – eksportas į Japoniją kol kas sudaro nedidelę pajamų dalį.

„Šiuo metu į Japoniją eksportuojame ekologiškų pluoštinių kanapių sėklų aliejų, tačiau artimiausiu metu ketiname pasiūlyti ir kitų produktų – proteino bei miltų. Dėmesį skiriame rinkos, paklausos analizei, naujų pardavimo kanalų paieškai – pelno, gaunamo iš šios šalies, kol kas neskaičiuojame“, – dėsto p. Paršeliūnas.

Pagrindiniais „Agropro“ partneriais užsienyje tampa ekologiškais produktais prekiaujančios didmeninės įmonės, „brand holderiai“, parduotuvės arba e. prekybos vietos.

Keliamos didesnės ambicijos

Didžioji dalis „Agropro“ produkcijos yra eksportuojama į Europą – Vokietiją, Olandiją, Austriją, Skandinavijos šalis, Kroatiją, Italiją ir kt., didelės perspektyvos matomos JAV ir Kanados rinkose. Pasak bendrovės vadovo, ekologiški kanapių produktai turi didžiulę perspektyvą visame pasaulyje.

„2015 m. auginome 1000 ha ekologiškų pluoštinių kanapgrūdžių, t.y. du kartus daugiau nei praėjusiais metais. Šiemet planuojama sėti virš 2000 ha – didinsime eksportą, ieškome naujų pardavimo rinkų, aktyviai dalyvaujame parodose tiek Europoje, tiek JAV. Taip pat papildomai investuojame ir į ekologiškų kanapgrūdžių perdirbimą, papildomą maisto gamybos sertifikavimą ir pan. Kasmet iš kanapių sėklų numatome perdirbti ir parduoti maždaug 2-3 mln. Eur vertės produkcijos. Poreikis vartoti ekologiškus kanapių produktus auga dėl pačių produktų aukštos vertės bei didelės teigiamos įtakos žmogaus sveikatai“, – pabrėžia vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)