Paskutinį kartą SGD perkrovą „Ignitis“ atliko 2019 m. gruodį.

Anot bendrovės, dėl geografinės padėties Klaipėdos uostas yra itin patogus SGD perkrovoms vykdyti – čia ši paslauga gali būti teikiama ištisus metus. SGD perkrovus į mažesnius laivus, iš pastarųjų kroviniai toliau keliauja į įvairius šiuo kuru varomus laivus arba yra toliau transportuojami į kitus, dažniausiai Skandinavijos šalių uostus. Iš pastarųjų kroviniai patenka į sunkvežimius arba yra išdujinami ir patenka į dujotiekius.

Antrąją SGD perkrovą šįmet „Ignitis“ planuoja įvykdyti per artimiausias kelias savaites.

Skaičiuojama, kad jau 2030 m. jūrų transportui teks 32 proc. viso pasaulyje suvartojamo SGD kiekio. Šiuo metu visame pasaulyje plaukioja 171 SGD varomas laivas, o iki 2026 m. bus pastatytos dar 187 šį kurą naudojančios jūrų transporto priemonės. Nors daugiausiai tai – įvairūs krovininiai laivai, tačiau pastaruoju metu pasaulyje populiarėja ir SGD kurui naudojantys kruiziniai laivai bei keleiviniai keltai.

Lyginant su laivų mazutu ar dyzeliu, SGD į aplinką išmeta ketvirtadaliu mažiau anglies dioksido ir 99 proc. mažiau sieros dioksido.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)