„Inregnum“ sėkmingai augo pastaruosius pusę metų, nuo maždaug 100 klientų pernai vasarą iki 1860 klientų šių metų vasarį. Sparti plėtra pareikalavo papildomų investicijų įmonės veiklai. Buvo sprendžiama dėl darbuotojų skaičiaus augimo, papildomų procesų automatizavimo sprendimų būtinybės.

Bendraudami su „Elektrum Lietuva“ ir gavę pasiūlymą parduoti klientų krepšelį akcininkai, įvertinę visas galimybes bei kitus savo prioritetus, priėmė būtent šį sprendimą“, – Eltai teigė ji.

ELTA primena, kad daugiau kaip 1,8 tūkst. „Inregnum“ fizinių bei verslo klientų nuo balandžio perima Latvijos kapitalo energetikos bendrovės „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“.

Iš perimamų klientų 1560 yra buitiniai elektros vartotojai bei 300 verslo klientų, kuriems bendrovė nuo balandžio 1 dienos tieks elektrą arba dujas. Šiuo metu „Elektrum Lietuva“ aptarnauja per 18 tūkst. fizinių elektros vartotojų bei 8500 verslo klientų.

Valstybinės energetikos reguliavimo tarnybos duomenimis, šiais metais nepriklausomą elektros tiekėją privalo pasirinkti daugiau kaip 747 tūkst. buitinių elektros vartotojų, iš jų 96,7 tūkst., arba 13 proc., sprendimą jau yra priėmę.

Pirmojo rinkos liberalizavimo etapo metu 2020 metais nepriklausomą elektros tiekėją rinkosi 97,9 tūkst. pačių didžiausių fizinių elektros vartotojų, iš jų 94,2 tūkst. (96 proc.) apsisprendė, tuo metu garantinį elektros tiekimą ESO užtikrina 3,7 tūkst. (4 proc.) to nepadariusių fizinių klientų.

Skaičiuojant su „Inregnum“, Lietuvos rinkoje iki šiol konkuravo 8 nepriklausomi elektros tiekėjai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)