LAT gegužės 28 dieną atsisakė priimti nagrinėti Krovinių terminalo skundą, kuriuo bendrovė siekė panaikinti jai nepalankius Vilniaus apygardos ir Apeliacinio teismų sprendimus.

„Kasacinio skundo argumentais nepagrindžiama, jog teismas netinkamai taikė ir pažeidė skunde nurodytas teisės normas ir kad dėl to galėjo būti neteisingai išspręsta byla. Kasaciniame skunde nenurodyta teisės problema, kuri turėtų esminę reikšmę teisės aiškinimo ir taikymo vienodinimui, teismo precedento suformavimui“, – rašoma LAT nutartyje. Ji yra galutinė ir neskundžiama.

Krovinių terminalas į teismą kreipėsi 2016 metų gruodį – bendrovė prašė pripažinti niekine 2011-ųjų lapkritį „Klaipėdos naftos“ ir „Orlen Lietuvos“ pasirašytą sutartį, bei iš „Klaipėdos naftos“ priteisti 5,995 mln. eurų žalos. Anot Krovinių terminalo, sutartis esą pažeidė Konkurencijos įstatymą ir ribojo galimybes sąžiningai konkuruoti šviesių naftos produktų krovos rinkoje.

Žiniasklaida skelbė, kad pagal sutartį „Klaipėdos nafta“ gavo išskirtinę teisę krauti visus „Orlen Lietuvos“ per Klaipėdos uostą kraunamus šviesius naftos produktus. Iki tol ji krovė apie 70 proc. šviesių bei tamsių produktų, o 30 proc. jų buvo kraunama per Krovinių terminalą.

Vilniaus apygardos teismas 2019 metų kovo 7 dieną atmetė Krovinių terminalo ieškinį, šį sprendimą 2020 metų kovo 31 dieną paliko nepakeistą Lietuvos apeliacinis teismas.

Valstybei priklauso 72,3ė proc. „Klaipėdos nafta“ akcijų, jos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.