„Vežėjai sujungia visus ekonomikos sektorius, ir juos būtina apsaugoti nuo žiedinių skolų rizikos, kai užsakovas įsiskolina prekių tiekėjui, tiekėjas – vežėjui, o vežėjas – degalų pardavėjui“, – sakė „Circle K Eesti“ finansų direktorius Arminas Penneras.

Pasak jo, vežėjai dabar, kaip niekada anksčiau, junta mažesnių akcizų degalams poreikį, kurie sudaro du trečdalius galutinės degalų kainos, o jas galima greitai sumažinti tik apkarpius akcizus.

„Akcizų dyzelinui sumažinimas būtų naudingas ne tik vežėjams, bet ir pagerintų ekonominę padėtį, sumažintų beveik visų prekių savikainą“, – teigė jis.

A. Pennero manymu, taip pat vertėtų skelbti moratoriumą vežėjimų skolinių įsipareigojimų bankams ir lizingo bendrovėms vykdymui. Be tiesioginės ir netiesioginės pagalbos vežėjams pokrizinis transporto sektoriaus atsigavimas gali būti labai problematiškas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)