„Atsižvelgdami į situaciją nuo kovo 16 d. klientams, patyrusiems finansinių sunkumų dėl karantino, nesiųsime priminimų ir įspėjimų apie skolų grąžinimą. Be to, laikinai sustabdome ir ikiteisminių skolų išieškojimo veiksmus bei vykdomųjų dokumentų perdavimą antstoliams“, – sako VŠT generalinis direktorius Gerimantas Bakanas.

Jo teigimu, karantino metu visiems klientams nebus taikomi ir delspinigiai už pavėluotus mokėjimus.

Siekdama palengvinti finansinius sunkumus, bendrovė įvertins klientų situacijas individualiai, tai yra bus prašoma pateikti duomenis apie finansinius sunkumus. Tiems, kurie dėl karantino įvedimo neteks darbo, kuriems gerokai sumažės pajamos dėl priverstinių nemokamų atostogų, prastovų, kurie negalės užsiimti individualia veikla ir dėl to negaus pajamų, VŠT suteiks galimybę už šildymo ir karšto vandens tiekimo paslaugas atsiskaityti per ilgesnį laikotarpį nei įprastai.

„Suprasdami sudėtingą situaciją ir norėdami palengvinti klientams finansinių sunkumų naštą, tikimės ir jų sąmoningumo bei supratimo. Mūsų bendrovės gaunamos pajamos yra tiesiogiai susijusios su mūsų veiklos tęstinumu – su nepertraukiamu šilumos tiekimu. Tai yra gyvybiškai būtinos paslaugos vilniečių gyvenimo kokybei užtikrinti. Todėl labai tikimės, kad šis mūsų ir kitų miesto įmonių socialiai atsakingas sprendimas bus suprastas atsakingai ir juo nebus piktnaudžiaujama“, – sako Gerimantas Bakanas.

VŠT klientai, kurie yra susidūrę su minėtais finansiniais sunkumais dėl koronaviruso karantino, gali kreiptis į bendrovę prisijungę prie savitarnos svetainės arba pateikdami savo pranešimus VŠT tinklapio „Klauskite – atsakome“ formoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją