Atliekant pirmą SGD bunkeriavimo operaciją bendradarbiavo „Klaipėdos nafta“, Norvegijos bendrovė „Cryo Shipping“, laivininkystės kompanijos „Limarko“ grupės įmonė „Baltkonta“ ir elektros ir dujų tiekimo įmonė „Ignitis“.

„Cryo Shipping“ direktorius Nicholai H. Olsen (Nikolajus Olsenas) pažymi, kad Klaipėda cementovežio bunkeriavimui pasirinkta dėl SGD paskirstymo stoties infrastruktūros.

„Tikimės, kad ateityje Klaipėda taps svarbiu SGD bunkeriavimo uostu, „Cryo Shipping“ šį siekį rems ir skatins“, – „Klaipėdos naftos“ pranešime teigė N. H. Olsenas.

Pasak jo, ateityje įmonė turi planų įsigyti SGD bunkeriavimo laivą, kuris dirbtų ir Klaipėdos uoste.

SGD bunkeriavimo operacija

„Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Darius Šilenskis pastebi, kad visą procesą sunkino faktas, jog šiuo metu Lietuvoje nėra SGD bunkeriavimą reglamentuojančių teisės aktų. Jo teigimu, vertinant SGD varomų laivų skaičių bei daugėjant užsakymų Baltijos ir Šiaurės jūrose, šių procedūrų daugės.

„Naujų SGD transportavimo ir bunkeriavimo laivų atsiradimas didina regiono SGD rinkos konkurencingumą bei sudaro palankesnes sąlygas efektyviau išnaudoti Klaipėdoje sukurtą SGD infrastruktūrą“, – sako D. Šilenskis.

Pasak „Klaipėdos naftos“, pernai Klaipėdos uostą aplankė ne vienas SGD varomas laivas.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)