„Šiemet vyksta svarbūs jiems (darbuotojams – BNS) pokyčiai – keičiama grupės struktūra, pristatomos atnaujintos grupės vertybės bei naujas prekės ženklas. (...) Naudojame renginius darbuotojams kaip vieną iš vidinės komunikacijos priemonių“, – BNS nurodė grupės Ryšių su visuomene vadovas Artūras Ketlerius.

Pasak jo, vien renginiui, kuris numatomas rugpjūtį arba rugsėjį, planuojama skirti iki 145 tūkst. eurų (su PVM), arba apie 36 eurus žmogui. Likusi suma – apie 97 tūkst. eurų – bus skirta naujai darbuotojų atributikai.

„Tai yra maksimali suma, tiksli suma priklausys nuo to, kiek dalyvių dalyvaus renginyje. Pagrindines išlaidas sudaro darbuotojų atvežimas į šventę iš visos Lietuvos bei maitinimas“, – teigė A. Ketlerius.

Anot jo, paprastai darbuotojams būdavo organizuojami du renginiai per metus – žiemos ir vasaros, tačiau šiemet nuspręsta surengti vieną renginį ir jame pristatyti naują ženklą.

A. Ketleriaus teigimu, kasmet darbuotojų vasaros renginiui būdavo skiriama apie 145 tūkst. eurų (su PVM), o žiemos – dar apie 121 tūkst. eurų (su PVM).

„Lietuvos energijos“ grupėje yra 22 bendrovės, kuriose dirba daugiau kaip 4 tūkst. žmonių.

Tuo metu valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ grupė, kurioje dirba apie 10 tūkst. žmonių, darbuotojų renginiams išleidžia apie 242 tūkst. eurų (su PVM) per metus, Valstybinių miškų urėdija su maždaug 3,5 tūkst. žmonių pernai tam išleido apie 188 tūkst. eurų (su PVM), BNS pranešė bendrovės.

Privataus kapitalo vienas didžiausių Lietuvoje prekybos tinklų „Maxima“ – jame dirba apie 15 tūkst. žmonių – šiemet darbuotojų renginiams numačiusi išleisti iki 605 tūkst. eurų (su PVM), BNS nurodė „Maxima LT“.

BNS skaičiavimais, „Lietuvos energija“ vienam darbuotojui išleidžia apie 60 eurų, „Lietuvos geležinkeliai“ – apie 24 eurus, Valstybinių miškų urėdija – apie 54 eurus, „Maxima LT“ – apie 40 eurų.

„Lietuvos energijos“ grupė balandį pranešė kurianti naują prekės ženklą – „Ignitis“. Taip esą siekiama suvienodinti skirtingus įmonių ženklus ir sumažinti išlaidas komunikacijai. Ženklo keitimui iki šiol išleista apie 50 tūkst. eurų.

„Konsolidavus visos grupės komunikacijos funkciją, buvo konsoliduoti bei perskirstyti ir komunikacijos biudžetai, todėl papildomų investicijų, palyginti su ligšioliniu biudžetu, prekės ženklo keitimui nereikės“, – teigė A. Ketlerius.

Pasak jo, šiuo metu vyksta medijų planavimo agentūros konkursas – paaiškėjus laimėtojui, bus aiškios ir investicijos.

Prekės ženklo pristatymo darbuotojams renginį surengs konkursą laimėjusi bendrovė „Partizanas“ – su ja birželį pasirašytos aštuonios iki 242 tūkst. eurų (su PVM) bendros vertės sutartys.