„AIDAnova“ pavadinto laivo ilgis - 337 metrai, jame įrengta daugiau kaip 2,6 tūkst. kajučių. Į pirmąjį kruizą iš Hamburgo laivas išplauks gruodžio pradžioje, praneša „Deutsche Welle“.

Kruizinių laivų operatorė „Aida“ yra užsakiusi tris SGD varomus lainerius. Bendrovė skelbia į šį projektą investavusi daugiau kaip 3 mlrd. eurų.

Tuo tarpu Vokietijos aplinkosaugos organizacija „Nabu“ reiškia susirūpinimą dėl neigiamo kruizinio turizmo plėtros poveikio gamtai. Akcentuodama tai, kad SGD yra ekologiškesnis kuras už dyzeliną, organizacija piktinasi tuo, kad rinkoje tebėra daug „sunkiuoju“ kuru varomų laivų, kuriuose nenaudojamos išmetamųjų dujų problemą mažinančios modernios technologijos. Visų pirma, daugumoje jų nėra įrengta kietųjų dalelių filtrų.

„Kruizinis turizmas sparčiai vystosi, o didelių Europos uostamiesčių gyventojai kenčia nuo pernelyg didelės oro taršos“, - teigiama „Nabu“ pranešime.

Vokietijos aplinkosaugos organizacija ragina uždrausti „nešvariems laivams“ įplaukti į Europos uostus, taip „tam tikra prasme išvengiant grėsmės uostamiesčių gyventojų sveikatai bei jautriai ekosistemai“.