Šalyje dirba keturios specialios techninių instaliacijų komandos, kurios Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje jau pradėjo keisti ant degalinių stoginių esančius pagrindinius logotipus. Planuojama, kad vienos degalinės prekės ženklo pakeitimas ir atnaujinimas vidutiniškai užtruks apie savaitę.

„Circle K“ degalinės išsiskirs ryškia vizualika, kurioje dominuos raudona spalva. Pirmoji vizualiai atsinaujinusi testinė degalinė kovo pabaigoje buvo atidaryta Rokiškyje, o pirmoji visapusiškai atnaujinta „Circle K“ degalinė gegužės 9 d. lankytojus pasitiks Vilniuje, šalia Geležinio Vilko tilto.

„Oficialiai tampame globalaus „Circle K“ degalinių ir greito apsipirkimo parduotuvių tinklo dalimi. Prieš keletą metų Norvegijos koncernui „Statoil“ pardavus degalines Baltijos šalyse bei Skandinavijoje, mūsų akcininke tapo Kanados bendrovė „Alimentation Couche-Tard Inc“, kuri pasauliniu mastu plėtoja prekės ženklą „Circle K“. Kad ir kaip stipriai buvome prisirišę prie „Statoil“ pavadinimo, atėjo metas pradėti naują veiklos etapą“, – teigia „Circle K Lietuva“ vadovas Skirmantas Mačiukas.

Tinklo operatorė juridinį pavadinimą į „Circle K Lietuva“ pakeitė 2016 metų balandį ir nuo tada „Circle K“ prekės ženklą naudoja oficialiuose dokumentuose.

Degalinių tinklo valdytoja bendrovė „Circle K Lietuva“ šiemet planuoja plėtros šuolį, kuriam skirs daugiau kaip 10 mln. eurų investicijų.

Per 2017 metus tinklą planuojama papildyti dar 6-iomis degalinėmis, kurios tinklą išplėstų iki 86-ių viso aptarnavimo ir automatinių degalinių. Įgyvendinus suplanuotą plėtrą, „Circle K Lietuva“ priklausys 74 visapusio aptarnavimo ir 12 automatinių degalinių 1-2-3.