"Nors kasdien sėdžiu namuose su vaiku, bet iš anksto negavau jokios informacijos, kad mūsų name bus keičiami skaitikliai. Apie tai sužinojau tik jau po įvykusio fakto, kai pašto dėžutėje radau raštelį, jog mūsų elektros skaitiklis pakeistas", - pasakojo minėtame name gyvenanti Eglė Krištopaitytė.

Kadangi moteriai pasirodė, jog lapelyje užfiksuoti senojo skaitiklio rodmenys įtartinai dideli, ji paskambino lapelyje nurodytu telefonu ir pasiteiravo, ar galėtų pamatyti savo senuosius skaitiklius.

"Telefonu kalbėjusi moteris man tepasakė, kad pas juos dirba kompetentingi darbuotojai ir jie tikrai rašo tikslius duomenis, tad esą nėra ko kabinėtis. Tačiau manęs netenkina toks elgesys. Kodėl aš turiu jais pasitikėti?“, – sakė ji.

Bendrovės LESTO atstovė ryšiams su visuomene Edita Sirutienė paaiškino, kad šių metų lapkričio 14 d. Baltijos pr. 117 namui prie laiptinių buvo palikti informaciniai pranešimai, kuriuose gyventojai informuoti, jog lapkričio 16-17 d. bus vykdomi planiniai elektros apskaitos prietaisų keitimo darbai.

"Pakeitus skaitiklius, apie tai klientus informuojame raštu, nurodydami paskutinius skaitiklių rodmenis. Keičiamų skaitiklių fotografijos nedaromos, tačiau per 10 dienų nuo skaitiklio pakeitimo elektros uostamiesčio vartotojai, turintys klausimų, gali kreiptis į LESTO Klaipėdos klientų aptarnavimo centrą arba tel. 1802. Nuimti elektros skaitikliai yra saugomi 20 kalendorinių dienų iki jų utilizavimo", - paaiškino E. Sirutienė.

Pasak jos, tokių atvejų, kad į bendrovės Klaipėdos klientų aptarnavimo centrą kreiptųsi klientai dėl pakeistų skaitiklio rodmenų, per metus būna vos keli.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją