R. Adomavičius teigė, kad buvo daroma atvirkščiai: buvo bandyta konkurenciją didinti.

„Buvo laikotarpis, kai visi choru šaukė, kad tik privatus verslas gali pasiūlyti pigesnes kainas, užtikrinti konkurenciją. Mes didinome konkurenciją, bet yra ir kita medalio pusė: mes turime vadovautis viešųjų pirkimų įstatymu“. Sostinės vicemeras atmetė siūlymą, kad didinančiom monopolinę koncentraciją rinkoje įmonėms neturėtų būti leidžiama dalyvauti konkursuose ir toliau didinti savo koncentraciją. Jis sakė, jog su „Rubikonu“ (red. past. dabar ICOR) siejamos įmonės nedominuoja daugiabučių administravimo rinkoje. Šiandien savivaldybė namo administratoriumi paskelbia tą įmonę, kurios nori gyventojai. Ne jokį „Rubiconą“. Atneša gyventojai dokumentą su savo parašais, kokį nori pasirinkti daugiabučio prižiūrėtoją“.

„Reikia padaryti, ką sako prezidentė: reikia atskirti šilumos ūkio priežiūrą nuo tiekimo. Tam reikia įstatymo, nes mes negalime, vienas miestas, turėti savų įstatymų“, - sakė Vilniaus vicemeras.

Laidoje dalyvavęs Trišalės tarybos pirmininkas Danas Arlauskas teigė, jog prastai atrodo tokie sostinės valdžios sprendimai, o jų priežastis siejo su politikų ir partijų neskaidriu finansavimu.

Tačiau yra ir abejojančių, kad savivaldybių politikai iki šiol buvo bejėgiai valdyti padėtį.

„Prezidentė pasakė, kad ne tik gamta, oras ir „Gazpromas“ kaltas dėl Lietuvos gyventojų šilumos sąskaitų, bet yra ir kitų vidinių priežasčių. Visų pirma, šilumą tiekia ir prižiūri susijusios įmonės. Panašiai kaip pelė, sėdėdama ant aruodo, skaičiuoja grūdus, - teigė Nacionalinės dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lygos vadovas Kęstutis Grinius. - O savivaldybės šioje srityje, pavadinkim, „prisidirbo“. Vicemeras sako : nieko nežinom. Bet visus butų ūkius, kiek tik buvo, o mažai beliko, būtent savivaldybė ir pardavė. Kam pardavė - „Rubiconui“ ir susijusiom įmonėm“.

„Kai man kalba: negalime, įstatymai kažko neleidžia, tai aš noriu duoti paprastą pavyzdį: Verslo darbdavių konfederacijoje buvome paruošę didžiųjų prekybos centrų ir tiekėjų prekybos santykių įstatymą. Ir tik atėjus dabartinei prezidentei, šitas įstatymas buvo priimtas. Visi anksčiau žinojo, kad jau negerai, bet trūko politinės valios. Ir šiuo konkrečiu atveju klausimą norėčiau suformuluoti kitaip: ką padarė savivaldybės, kad užtikrintų konkurencingas kainas?“ - klausė Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos generalinis direktorius Danas Arlauskas.