Šią savaitė dienraščio redakcija sulaukė kelių skaitytojų skambučių. Žmonės guodėsi negaunantys iš šilumos tiekėjų logiškų atsakymų, kodėl vis dar turi mokėti už šildymo paslaugą, kai šildymo sezonas jau buvo pasibaigęs, arba kodėl už paskutinę šildymo sezono savaitę gauta sąskaita yra beveik tokio pat dydžio, kaip už pirmą šildymo sezono mėnesį praėjusį rudenį.

Vilniaus Fabijoniškių mikrorajone naujos statybos daugiabutyje, kuriame įrengta reguliuojama šildymo sistema, gyvenanti Vilija kovo pirmą savaitę užsuko buto radiatorių termoreguliatorius, o laiptinėje įrengtame šilumos apskaitos įvade - šilumos tiekimo į savo būstą sklendę. Gyventojai vis dėl to teko už balandį mokėti 13 Lt.

Pasak jos, tiekėjai pasiūlė pirmiausia apmokėti sąskaitą, nes priešingu atveju tai liks skola, o vėliau žadėjo patikrinti, ar skaitiklis rodo tiksliai. Tai esą bus galima padaryti tik prasidėjus kitam šildymo sezonui.

Bendrovės „Vilniaus energija" komercijos direktorius Rimantas Germanas dienraščiui aiškino, kad tokia situacija kartojasi kasmet ir nepasikeis tol, kol žmonės neuždirbs daugiau pinigų, kol daugiabučių šilumos izoliacija bus prasta ir brangiai kainuos kuras. "Tai, ką rodo namo įvadinis šilumos skaitiklis, nurodome ir sąskaitose - nei daugiau, nei mažiau. Jeigu turėtume galimybę patys reguliuoti šilumos kiekį namo viduje, galėtume tartis su gyventojais. Dabar tai daro ir rodmenis nurašo kitų įmonių atstovai. Nėra bendros namų ūkio tvarkymo sistemos. Kai rengiame gyventojų apklausas, paaiškėja, kad pusė mūsų klientų nežino, kas jiems tiekia šilumą", - žmonių abejingumą ir nenorą tvarkytis pabrėžia R.Germanas.