Portalas lrt.lt neseniai rašė apie atvejį, kai vartotojui dėl menkos sumos buvo išjungta elektra.

„Balandžio 28 d. vakare grįžusi į namus supratau, kad man yra išjungta elektra. Mano butas turi atskirą skydinę, o ten radau įdėtą tipinį laišką. Buvo parašyta, kad turiu sumokėti prijungimo mokestį, o mano skola nebuvo nurodyta. Kai pranešiau, kad sumokėjau, man buvo pasakyta, kad elektrą įjungs per penkias darbo dienas“, – pasakojo Europos humanitariniame universitete dirbanti Irena Vaišvilaitė.

Ją šokiravo faktas, jog apie gresiančias sankcijas net nebuvo pranešta. Be to, moters teigimu, už elektrą buvo sumokėta prieš kelias savaites.

„Ministerija gauna nemažai panašaus pobūdžio skundų, kurie parodo vieną labai aiškų dalyką – elektros tiekėjai jaučiasi visagaliai, jiems svarbiausia yra pelnas, o ne vartotojų interesai. Pagal tokį principą ir yra dirbama. Valstybė tokio dalyko netoleruos – energetikai turi rūpintis ilgalaikių vartotojų interesų tenkinimu, paslaugų kokybe, infrastruktūros modernizavimu“, – lrt.lt teigė energetikos ministras A. Sekmokas.

Anot ministro, turi keisti požiūris į vartotoją. Jeigu elektros tiekimo įmonių vadovai to nesugebės padaryti, jie turės pasiieškoti kito darbo.

„RST jau keletą savaičių turi naują vadovą, kuris žino ministerijos poziciją – laukiame greitų permainų. Be to, iki birželio 1 d. bus pakeistos ir Elektros tiekimo vartojimo taisyklės, kurios buvo palankios monopolininkams, bet ne vartotojams“, – kalbėjo jis.