Kaip rodo lapkričio–sausio mėnesių duomenys, žmonės vis dažniau linkę rinktis pigesnius viešbučius ir trumpesnes keliones, o pigesnių variantų užsisakoma pastebimai daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais, interviu sakė bendrovės vyriausiasis finansų direktorius Matthiasas Tillmannas.

Tuo pat metu per Diuseldorfe (Vokietija) įsikūrusios bendrovės interneto svetainę šį ketvirtį atliekami užsakymai yra maždaug tokie pat, kaip prieš pandeminę krizę, sujaukusią keliones visame pasaulyje, kalbėjo M. Tillmanas per „Morgan Stanley“ TMT konferenciją Barselonoje.

Tendencijos rodo, kad, nors europiečiai tampa vis jautresni išlaidoms, kol kas jie visiškai neatsisako atostogų ir kelionių. Toks pokytis greičiausiai bus palankus pigių skrydžių oro linijoms, pavyzdžiui, „Ryanair Holdings Plc.“, kurios per recesiją gali pasipelnyti, nes pinigų stokojantys klientai renkasi įperkamesnius skrydžius.