Darbininkas žnyplėmis padeda metalo gabalą, įkaitintą iki 1200 laipsnių Celsijaus, po kūju, tada – ant konvejerio juostos. Procesas kartojamas 7000 kartų per dieną, o fabrike dirba 90 darbininkų, kurie gamina degalų bėgelius, tiekiančius į purkštukus benziną.

Tačiau degalų bėgelių dienos jau suskaičiuotos. Jie atsidurs tarp šimtų vidaus degimo variklio detalių, kurių nebeprireiks, kai šalis pereis prie elektrinių transporto priemonių. Dane’as Moxlow, „Trenton Forging“ viceprezidentas, kurio senelis verslą įkūrė dar 1967 m., puikiai tai supranta.

„Degalų bėgeliai gali apskritai išnykti, – sako 33-ejų metų D. Moxlow, kol už jo stovintys darbininkai tikrina ką tik pagamintą detalę. – Ar mes dėl to nerimaujame? Taip. Bet taip pat ruošiamės permainoms.“

Visoje šalyje tūkstančiai įmonių, tokių kaip „Trenton Forging“, su nerimu žiūri į ateitį, nes elektromobiliuose išliks tik nedidelė dalis benzininių automobilių detalių, be to, šioms transporto priemonėms reikia mažiau priežiūros, jos apsieina be iškastinio kuro ar kukurūzų etanolio. Tai perėjimas, kuris pasijus toli už Detroito ribų, kai milijonai autoremonto dirbtuvių, degalinių, naftos telkinių ir fermų darbininkų praras darbus dėl istorinio masto ekonominės permainos.

„Kiekvienas, kuris tikisi, kad šis perėjimas įvyks sklandžiai, apgaudinėja pats save“, – teigia Michaelas Robinetas, „IHS Markit“ automobilių konsultacinių paslaugų vykdomasis direktorius.