„Manulife Financial Corp.“ propaguoja vakcinaciją kaip būdą laimėti taškų jos sveikatos stebėjimo programoje „Vitality“, kuri apdovanoja sveikatos ir gyvybės draudimo turėtojus už tokius dalykus kaip mankštinimasis, sveikatos patikrinimai bei sveikos mitybos paskaitos internete. Uždirbtus taškus vėliau galima panaudoti, pvz., „Amazon.com Inc.“ dovanų kortelėms, „Hotels.com“ nuolaidoms ir pigesnėms sporto klubo narystėms įsigyti.

Kanadiečiai, įkėlę pasiskiepijimo įrodymą, gaus 400 taškų – tiek, kiek uždirbtų iš 40 nesudėtingų treniruočių, sakė „Manulife Canada“ generalinis direktorius Mike’as Doughty. Vakcinų įtraukimas į „Manulife Vitality“ taškų programą, kuriai priklauso daugiau nei milijonas narių, yra kompanijos sumanytas būdas paskatinti žmones skiepytis, tuo pačiu nedarant jiems pernelyg didelio spaudimo, pridūrė jis.

„Kai pagalvoji apie skiepų svarbą siekiant apsisaugoti nuo sunkios ligos ar, dar blogiau, nuo „Covid“, visai prasminga įtraukti juos į programą, – interviu pažymėjo M. Doughty. – Tai neverčia priimti sprendimo, tačiau tikrai padrąsina ir apdovanoja už tokio sprendimo priėmimą.“

Kompanija panašią programą įgyvendina ir savo „John Hancock Vitality“ programoje JAV.